  • 31. Data: 2020-12-13 12:38:19
    Temat: Re: Wyjecie plyty CD
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net>

    On 12.12.2020 23:32, cef wrote:

    > To raczej nie.
    > Tam jest jeden przycisk taki czteropunktowy i on klika ale nie działa -
    > przy jego użyciu nastąpił pad a
    > prawdopodobnie padła komunikacja, bo nie działają
    > też przyciski, których prawie nigdy nie używałem.

    Co _może_ oznaczać, że któryś klawisz np. jeden z czteropunktowego
    został w pozycji ,,wciśnięty". IMHO bardzo prawdopodobnym jest, że tam
    nie ma jakiegoś wyszukanego skanowania klawiszy, które pozwoliłoby
    reagować na pozostałe klawisze kiedy jeden jest wciśnięty.

  • 32. Data: 2020-12-13 14:31:27
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-12-13 12:33, Michal Jankowski wrote:
    (ciap)

    > Śrubokręt to nie jest środek ostateczny, środki ostateczne to jest
    > młotek i dłuto. :)
    >
    > MJ

    Iiiii
    "????????"* to jest środek ostateczny ;-)

    *
    - flex
    - kątówka

  • 33. Data: 2020-12-14 00:46:47
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net>

    On 13.12.2020 14:31, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Iiiii
    > "????????"* to jest środek ostateczny ;-)
    >

    > *
    > - flex
    > - kątówka

    - szlifierka kątowa

  • 34. Data: 2020-12-14 09:08:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2020 o 00:46, Silver Dream ! pisze:

    > - szlifierka kątowa

    Gumówka :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 35. Data: 2020-12-14 10:29:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 14.12.2020 o 00:46, Silver Dream ! napisał:

    > - szlifierka kątowa

    - winklówka
    - gumówka
    - platerówka
    - diaks
    - fleks
    - ajhandwinkelszlajfer

  • 36. Data: 2020-12-14 10:46:02
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    In pl.misc.elektronika Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Nie.

    Uniwersalny to nie, ale może można zdjąć panel, zobaczyć, co jest (może
    tam nie ma żadnego procesora, tylko rezystory szeregowo z przyciskami)
    i albo wyczyścić styk panelu z radiem (i ożyje), albo podać konkretną
    rezystację na dwa styki.

    --
    - Mamusiu, jezdem w ciąży.
    - Bój się Boga! Dwa miesiące przed maturą, a ty mówisz "jezdem" ?

  • 37. Data: 2020-12-14 10:47:15
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    In pl.misc.elektronika t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Może po zdjęciu obudowy da się zainicjować wysuw?

    Da się na pewno, chociażby podłączając napięcie na silniczek.

    --
    Lew zgromadził na leśnej polanie wszystkie zwierzęta i groźnie pyta:
    - Kto zabił ostatniego dinozaura??

  • 38. Data: 2020-12-14 19:41:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Da się na pewno, chociażby podłączając napięcie na silniczek.

    Jak już odkręci obudowę, to bezpieczniej mechanicznie pokręcić
    silniczkiem bez podłączania zasilania.

  • 39. Data: 2020-12-14 21:49:07
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 14.12.2020 10:29, collie wrote:
> [...]

    Coś mi się przypomina, że słyszałem gdzieś określenie "bułgarka".
    Chodziło o tą dużą szlifierkę kątową.

    > - winklówka

    A to raczej (w moich okolicach) określenie na kątownik (przymiar z kątem
    prostym).

    - boszka

    --
    Mirek.

  • 40. Data: 2020-12-15 11:02:04
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    In pl.misc.elektronika LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak już odkręci obudowę, to bezpieczniej mechanicznie pokręcić
    > silniczkiem bez podłączania zasilania.

    Dla radia pewnie bezpieczniej, ale ja zakładam, że to radio pójdzie po
    wyjęciu płyty do śmieci :)

    --
    Gosc poszedl na egzamin, niewiele powiedzial, dostal 2.
    Wychodzi z kumplem do ubikacji i tam zaczyna wyzywac: