  • 31. Data: 2009-05-13 21:14:48
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    news:gufd5k$ovl$1@inews.gazeta.pl...
    > Ha! Zakladam Organizacje Jeden! Dla Miszczof. A ty zaloz Dwa, bedziecie
    > sobie chodzic na spacery po parku, dyskutowac o architekturze...
    > K.14.

    Nie pij już dzisiaj, idź spać...

    --
    Grzybol

  • 32. Data: 2009-05-13 21:17:59
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-05-13 23:14, Grzybol napisał (a)::
    > Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie pij już dzisiaj, idź spać...

    A masz wertersordżinal?

    --
    MiT

  • 33. Data: 2009-05-13 21:22:42
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto [OT]
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote

    > Hehe, ja? Czy Ty i Twoi kumple?

    Akurat Jacek to zaden moj kumpel.
    A to Twoj pierwszy post w watku byl przypierdalajacy sie
    i nie na temat.

    > Lubi mnie parę osób. I raczej bym nie chciał, żebyś akurat Ty mnie
    > przytulał. Na pewno masz ten żel...

    Niczego nie proponowalem, ale kiepski sposob na podryw.
    Motocyklisci Cie kreca?
    Skoro wiesz, ze mam na pewno to co bede sie sprzeczal.

    > Nie głupsze niż Wasze dogryzanie każdemu.

    Oj sporo glupsze, pewnie dlatego wyciales swoj wlasny
    cytat. Nie ma sie czego wstydzic,
    kazdemu zdaza sie cos chlapnac

    moze EOT bo sie nudno zrobilo.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 34. Data: 2009-05-13 21:31:19
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
    > Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    bedziecie sobie chodzic na spacery po parku, dyskutowac o architekturze...

    > Nie pij już dzisiaj, idź spać...

    Chlopie, naprawde myslisz, ze jestes taki fajnym, powaznym, statecznym
    obywatelem? To napisze ci wprost, bo widze, ze ironii, mimo
    doswiadczenia, nie zauwazasz nawet, jak depcze ci po butach.
    Tak, Jacek darl sobie lacha. I co z tego? Motocykle to jest PASJA. To
    sposob na spedzanie wolnego czasu. Czasu, w ktorym zapominamy o
    zmartwieniach dnia codziennego, o firmach, o meczacym szefie, gderajacej
    zonie, rosnacej racie kredytu za dom, zepsutym samochodzie, sprawie o
    alimenty i kazdym innym probleme, jaki ktos targa na codzien na garbie.
    I tak, wtedy pajacujemy i smiejemy sie z siebie samych, glownie po to,
    by sie odprezyc i rozluznic. Jacek nieopatrznie zazartowal sobie na
    grupie, naskoczyles na niego jak na powaznego pana z doswiadczeniem
    zapewne przystalo, wypisujac jakies niestworzone rzeczy o towarzystwach
    wzajemnej adroacji. Wtedy Jacek, stajac na wysokosci zadania, zaprosil
    cie zebys zobaczyl jak jest NAPRAWDE. Nie chcesz skorzystac, bo cos ci
    sie wydaje? Swietnie, twoja rzecz, zyj sobie w swoim powaznym, dojrzalym
    swiecie, gdzie wszyscy zawsze sa trzezwi, odpowiedzialni i konkretni,
    ale nie oceniaj czegos, o czym masz pojecie mierne, bo niechcacy mozesz
    obrazic ludzi starszych, stateczniejszych i bardziej doswiadczonych od
    ciebie, ktorzy jednak nie zapomnieli jeszcze jak sie usmiechac.
    Mialem jeszcze sie rozpisac, ale przestalo mi sie chciec. Szkoda mi cie,
    ja wole jednak byc wiecznym dzieckiem.
    K.14.

  • 35. Data: 2009-05-13 21:36:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > ktorzy jednak nie zapomnieli jeszcze jak sie usmiechac.
    > Mialem jeszcze sie rozpisac, ale przestalo mi sie chciec. Szkoda mi cie,

    A co to tak Cie kocyku wzburzyło? To napij się wódki, wsiądź na swój
    motorek, wyluzuj, zapomnij o szefie i rura w świat! Nie wiesz sam o czym
    piszesz, chcesz zabłysnąć i podlizać się komuś. Twoja sprawa. Piłem w życiu
    wódkę. Wiem jak jest naprawdę. :-)

    --
    Grzybol

  • 36. Data: 2009-05-13 21:41:41
    Od: n...@s...com

    On Wed, 13 May 2009 23:36:29 +0200, "Grzybol" <g...@w...pl>
    wrote:
    >Twoja sprawa. Piłem w życiu wódkę. Wiem jak jest naprawdę. :-)

    Dzieki! Nie wiedzialem ze by wiedziec jak jest wystarczy pic wodke.
    Polecisz cos konkretnego laikowi ?

    pozdr
    newrom
    Ps. a podkladki uzywalem takiej rowerowej w moto i uwazam ze szkoda
    zabawy. Motocyklowej nie uzywalem. Na jebajusa mozna kupic maty do
    wszycia (sporo wieksze od rowerowych).
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 37. Data: 2009-05-13 21:50:17
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
    [...]
> [...]
    piszesz, chcesz zabłysnąć i podlizać się komuś. Twoja sprawa. Piłem w
    życiu wódkę. Wiem jak jest naprawdę. :-)

    Na tych imprezach? Nie wiesz. Wzburzony to ja jestem zerowo, bardziej
    rozbawiony, jak widze starego konia z doswiadczeniem czepiajacego sie
    jak ja za szczeniaka... Whatever, to nie bylo zaproszenie do dyskusji,
    tylko do przemyslen. Zadziala - dobrze, nie zadziala - tez dobrze. Ja
    jestem MISZCZEM, pamietasz? Ty wiesz, ty z pewnoscia wiesz najlepiej.
    A teraz Organizacja Jeden rzadzi, lalala! Ide blyskac. Bez odbioru.
    K.14.

  • 38. Data: 2009-05-13 21:56:22
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    Wrociles !! :) No to teraz jest juz komplet :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 39. Data: 2009-05-13 22:06:01
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 13 May 2009 22:55:33 +0200, "Mustafa" <M...@b...xx>
    wrote:

    >zespół grupowych kretynów napisał chyba naście postów nic nie wnoszących do
    >dyskusji i pisali tylko po to żeby sobie poprawić samopoczucie

    To ja sie pytam: po jaki ciężki chuj tu jeszcze jesteś?

    Co wiecej - pytam poważnie.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 40. Data: 2009-05-13 22:12:13
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Co wiecej - pytam poważnie.

    poważnie to Ci mogę powiedzieć koło lipca - inaczej jeszcze niechcący może
    popsuć się koncepcja (choć szczerze w to wątpię) :D