    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wygoda jazdy na moto
    Date: Wed, 13 May 2009 23:31:19 +0200

    Grzybol wrote:
    > Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    bedziecie sobie chodzic na spacery po parku, dyskutowac o architekturze...

    > Nie pij już dzisiaj, idź spać...

    Chlopie, naprawde myslisz, ze jestes taki fajnym, powaznym, statecznym
    obywatelem? To napisze ci wprost, bo widze, ze ironii, mimo
    doswiadczenia, nie zauwazasz nawet, jak depcze ci po butach.
    Tak, Jacek darl sobie lacha. I co z tego? Motocykle to jest PASJA. To
    sposob na spedzanie wolnego czasu. Czasu, w ktorym zapominamy o
    zmartwieniach dnia codziennego, o firmach, o meczacym szefie, gderajacej
    zonie, rosnacej racie kredytu za dom, zepsutym samochodzie, sprawie o
    alimenty i kazdym innym probleme, jaki ktos targa na codzien na garbie.
    I tak, wtedy pajacujemy i smiejemy sie z siebie samych, glownie po to,
    by sie odprezyc i rozluznic. Jacek nieopatrznie zazartowal sobie na
    grupie, naskoczyles na niego jak na powaznego pana z doswiadczeniem
    zapewne przystalo, wypisujac jakies niestworzone rzeczy o towarzystwach
    wzajemnej adroacji. Wtedy Jacek, stajac na wysokosci zadania, zaprosil
    cie zebys zobaczyl jak jest NAPRAWDE. Nie chcesz skorzystac, bo cos ci
    sie wydaje? Swietnie, twoja rzecz, zyj sobie w swoim powaznym, dojrzalym
    swiecie, gdzie wszyscy zawsze sa trzezwi, odpowiedzialni i konkretni,
    ale nie oceniaj czegos, o czym masz pojecie mierne, bo niechcacy mozesz
    obrazic ludzi starszych, stateczniejszych i bardziej doswiadczonych od
    ciebie, ktorzy jednak nie zapomnieli jeszcze jak sie usmiechac.
    Mialem jeszcze sie rozpisac, ale przestalo mi sie chciec. Szkoda mi cie,
    ja wole jednak byc wiecznym dzieckiem.
    K.14.