  • 41. Data: 2009-05-13 22:14:21
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 May 2009 22:24:05 +0200, osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > U?ytkownik "Jacek Ró?anski" <j...@e...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > ?e taki m?ody i narwany Misiek jestem? :-) Masz racje: kupi?em sobie
    > niedawno nastepnego motura. Mam teraz 4. Ten jest moim jakims 25 w

    i na nich zdobywałeś doświadczenie lakiernicze?
    pytamboniewiem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2009-05-13 22:14:59
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Mustafa" <M...@b...xx> wrote:

    > ustaw jakiś filtr i
    >ciesz sie odpowiedziami ludzi normalnych :)

    I to jest bardzo sluszna koncepcja;)
    Juz jest Was dwu, kiedys przejmiecie interes.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 43. Data: 2009-05-13 23:03:18
    Od: marider <m...@g...pl>

    Jacot pisze:

    > I to jest bardzo sluszna koncepcja;)
    > Juz jest Was dwu, kiedys przejmiecie interes.

    LOL. Poczucia humoru Panowie troche wiecej. Prosze :D

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 44. Data: 2009-05-14 06:04:57
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    m...@o...pl pisze:
    > Witam
    >
    > Słyszeliście na pewno o żelowych nakładkach na siedzenie kierowcy,
    > które mają podnosić komfort podczas długiej jazdy. Z racji tego ze to
    > dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to
    > faktycznie sie sprawdza w praktyce.
    >
    > Pozdrawiam
    > Sławek
    > Rswarrior + fjr

    Ale do ktorego chcesz to montowac ? Bo do FJR to nie wiem po co a do
    Warriora mozna w USA tanio wyrwac siedzenia Corbina lub LePera juz z
    wkladka zelowa wewnatrz.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 45. Data: 2009-05-14 09:14:09
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > i na nich zdobywałeś doświadczenie lakiernicze?
    > pytamboniewiem

    Nie. Malowałem na murach sprayem napis: "Masti jest pedałem!".

    --
    Grzybol

  • 46. Data: 2009-05-14 09:55:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 14 May 2009 11:14:09 +0200, osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    tak myślałem trollu

  • 47. Data: 2009-05-14 10:08:50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > tak myślałem trollu

    To po co pytasz pedale?

    --
    Grzybol

  • 48. Data: 2009-05-14 10:10:11
    Od: a...@g...com

    On 14 Maj, 11:14, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Nie. Malowałem na murach sprayem napis: "Masti jest pedałem!".

    Masz z tym jakiś problem?

    --
    Artur

  • 49. Data: 2009-05-14 10:35:41
    Od: n...@s...com

    On Thu, 14 May 2009 03:10:11 -0700 (PDT), a...@g...com
    wrote:

    >Masz z tym jakiś problem?

    Gdzie Ty tu problem widzisz ? Gosc chlopaka szuka i sonduje teren.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 50. Data: 2009-05-14 11:10:20
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Grzybol pisze:

    > Nie. Malowałem na murach sprayem napis: "Masti jest pedałem!".

    To ile Ty masz lat ? Bo widze tu konwersacje jak z forum dla
    pryszczatych nastolatkow.