  • 11. Data: 2009-05-13 20:24:05
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:guf9tg$i7j$1@news2.ipartners.pl...
    > A to jest tylko Twoja interpretacja. Tak sobie myślę, że niedawno kupiłeś
    > sobie motura.

    Że taki młody i narwany Misiek jestem? :-) Masz rację: kupiłem sobie
    niedawno nastepnego motura. Mam teraz 4. Ten jest moim jakims 25 w życiu.
    Dokładnie nie policzę już, bo minęło 30 lat jak miałem pierwszego. I jakoś
    nigdy nie musiałem się udzielać na imprezach preclowych ani na rocznicach
    ślubu:-)

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2009-05-13 20:25:58
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Grzybol pisze:

    > Mówią Ci którzy Cię tam dmuchali? Chłopak zadał proste pytanie, a 4 miszczów
    > w tym wątku próbuje z niego zrobić debila i pedała. Jakbyś Ty jeden z Guru
    > pl.rec.motocykle, zadał podobne pytanie na tej grupie i ktokolwiek by
    > odpowiedział tak jak Ty to zrobiłeś, to gwarantuję, że zaraz 15 Twoich
    > kolesi wyzywałoby go od chui i prostaków, a Arni natychmiast wjebałby go do
    > KF-u.

    poniewaz Jacek Cie zacytował to zauwazyłem i odpowiem:
    Jestem na preclu jakies 10 lat. Przez ten czas wrzuciłem do KF jakies 5
    osob. Mówi Ci to cos? Teraz zweryfikuj swoje poglądy.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 13. Data: 2009-05-13 20:28:44
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    > poniewaz Jacek Cie zacytował to zauwazyłem i odpowiem:
    > Jestem na preclu jakies 10 lat. Przez ten czas wrzuciłem do KF jakies 5
    > osob. Mówi Ci to cos? Teraz zweryfikuj swoje poglądy.

    Zweryfikuj swój KF. Co napisałem Ci na Twoje oficjalne obwieszczenie, że
    wrzucasz mnie do KF-u? Że i tak będziesz mnie czytał. Mówi Ci to coś?
    Wirgiliusz Gryń, taki aktor grał w takim filmie i tak gadał...

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2009-05-13 20:39:33
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > nigdy nie musiałem się udzielać na imprezach preclowych ani na rocznicach

    Acha, znaczy typ twardziela. 25 motocykli, fiufiu. No to już Twój
    problem.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 15. Data: 2009-05-13 20:41:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

    Jeszcze odniosę się do tej imprezy. Nie uczestniczyłem nigdy w zlocie
    motocyklowym, co nie znaczy, że nie byłem na zlocie motocyklowym. Byłem raz.
    Przypadkiem mieszkałem w domku kempingowym w ośrodku gdzie mieszkali
    zlociarze. Było to jakieś 4-5 lat temu w Łukowie w nad zalewem Zimna Woda.
    Kto tam był to wie o czym piszę. Widziałem cały zlot od początku do końca:
    do wyjazdu z ośrodka. Oprócz jakichś paru paleń gumy i innych atrakcji zlot
    polegał na nieustannym chlaniu wszystkiego co wpadło chłopakom w ręce.
    Wszystko wkoło było obrzygane. Po zlocie chłopcy zaczęli wyjeżdżać do domów.
    Satłem z kolegą niedaleko bramy wyjazdowej. Jeden z wielu zlociarzy wyjechał
    na jakims sporcie, nie pamiętam w tej chwili co to za maszyna była -
    wyjechał z barmy, zatrzymał sie i przewrócił tak jak stał. Podbiegłem z
    kolegą, zdjęliśmy mu kask. łepek miła jakieś 20-25 lat, był kompletnie
    najebany. Prawie nieprzytomny. Śmiał się sam do siebie i mówił, ze jak się
    zajebie to chuj mu w dupę. Przy wyjeździe stali jeszcze 'organizatorzy'.
    Śmiali się, jeden tarzał się po ziemi, tak go śmieszyło, że łepek próbował
    wyjechać kompletnie pijany. Na naszą sugestię, żeby się nim zajęli, jakby od
    niechcenia wzięli maszynę i łepka odprowadzili do domku. Domki zdawali w tym
    dniu. Podejrzewam, że łepek za parę godzin i tak odjechał na motocyklu.
    Myęlę, że sporo więcej takich po prostu pojechało sobie do domu. Najebanych.
    Tak wyglądał jeden z wielu zlotów motocyklowych. To był zlot precli?
    Pytamboniewiem...

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2009-05-13 20:42:39
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Acha, znaczy typ twardziela. 25 motocykli, fiufiu. No to już Twój problem.

    Jakiego twardziela? Zapytałeś to odpowiedziałem. Tyle miałem. Za dużo jak
    dla precla?

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2009-05-13 20:44:08
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote

> [...]
    > ktokolwiek by odpowiedział tak jak Ty to zrobiłeś, to gwarantuję, że zaraz
    > 15 Twoich kolesi wyzywałoby go od chui i prostaków

    Gdybys potrafil w taki dowcipny sposob,
    przekazac komus ze pomysl z zelowa torebeczka
    jest zasadniczo do dupy (nieco nielogicznie mi wyszlo)
    albo przynajmniej zrozumial przeslanie to
    moze nikt by Cie do wora nie wrzucal.
    A tak narobiles znow jakiegos miernego
    flamewar'a zamiast samemu odpowiedziec
    na pytanie, rzeczowo i w ogole...
    w koncu masz taaaakie doswiadczenie.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 18. Data: 2009-05-13 20:46:02
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
> [...]
    > kolesi wyzywałoby go od chui i prostaków, a Arni natychmiast wjebałby go do

    No juz myslalem, ze beda nudy, a tu prosze, trzeci dzien i jest mlody
    gniewny, dajesz, grzybek!
    K.14.

  • 19. Data: 2009-05-13 20:55:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    > Gdybys potrafil w taki dowcipny sposob,
    > przekazac komus ze pomysl z zelowa torebeczka
    > jest zasadniczo do dupy (nieco nielogicznie mi wyszlo)
    > albo przynajmniej zrozumial przeslanie to
    > moze nikt by Cie do wora nie wrzucal.

    Człowiek zapytał: "Z racji tego ze to
    dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to
    faktycznie sie sprawdza w praktyce."
    Używałeś? Jacek Różański używał? Po co to w takim razie produkują i dlaczego
    jest drogie? A może też żelu tylko używasz? Dowcipne?

    > A tak narobiles znow jakiegos miernego
    > flamewar'a zamiast samemu odpowiedziec
    > na pytanie, rzeczowo i w ogole...
    > w koncu masz taaaakie doswiadczenie.

    Jakaś wiejska zazdrość? Pojeździsz też nabierzesz doświadczenia. Jak
    przeżyjesz... Nie używałem żelu ani żelowych podstawek. W końcu twardziel
    jestem.

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2009-05-13 20:55:19
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
    > Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
    nie miałem na myśli nic poza niewinnym żartem. A na pewno nie darcie z
    kogoś łacha.

    > Dzięki, nie skorzystam z zaproszenia. Nie znam Cię. Rocznica ślubu to
    impreza raczej intymna. Dziwne, że zapraszasz obcego Grzybola. Po co?
    Żart był jednak darciem łacha i tyle.

    udzielają się ani u mnie ani na paru innych imprezach z udziałem precli,
    ale za to pyszczą jak to strasznie są sekowani.

    > Jeśli masz mnie na myśli, to nie rozumiem po co miałbym się udzielać
    u Ciebie, albo na innych imprezach precli?

    > Że niby bałbym Ci się w twarz powiedzieć, że drzesz z chłopaka łacha?
    Nie. Zapewniam Cię. Nie jestem jakiś boojący:-)

    > Dlatego chciałes go publicznie poniżyć?

    Eeee, nie gniewny, tylko zwykly mondrala. To ide.
    Jakby wrocila organizacja zero, to dajcie mi znac!
    K.14.