    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wygoda jazdy na moto
    Date: Wed, 13 May 2009 22:41:19 +0200

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:guf9tg$i7j$1@news2.ipartners.pl...
> [...]

    Jeszcze odniosę się do tej imprezy. Nie uczestniczyłem nigdy w zlocie
    motocyklowym, co nie znaczy, że nie byłem na zlocie motocyklowym. Byłem raz.
    Przypadkiem mieszkałem w domku kempingowym w ośrodku gdzie mieszkali
    zlociarze. Było to jakieś 4-5 lat temu w Łukowie w nad zalewem Zimna Woda.
    Kto tam był to wie o czym piszę. Widziałem cały zlot od początku do końca:
    do wyjazdu z ośrodka. Oprócz jakichś paru paleń gumy i innych atrakcji zlot
    polegał na nieustannym chlaniu wszystkiego co wpadło chłopakom w ręce.
    Wszystko wkoło było obrzygane. Po zlocie chłopcy zaczęli wyjeżdżać do domów.
    Satłem z kolegą niedaleko bramy wyjazdowej. Jeden z wielu zlociarzy wyjechał
    na jakims sporcie, nie pamiętam w tej chwili co to za maszyna była -
    wyjechał z barmy, zatrzymał sie i przewrócił tak jak stał. Podbiegłem z
    kolegą, zdjęliśmy mu kask. łepek miła jakieś 20-25 lat, był kompletnie
    najebany. Prawie nieprzytomny. Śmiał się sam do siebie i mówił, ze jak się
    zajebie to chuj mu w dupę. Przy wyjeździe stali jeszcze 'organizatorzy'.
    Śmiali się, jeden tarzał się po ziemi, tak go śmieszyło, że łepek próbował
    wyjechać kompletnie pijany. Na naszą sugestię, żeby się nim zajęli, jakby od
    niechcenia wzięli maszynę i łepka odprowadzili do domku. Domki zdawali w tym
    dniu. Podejrzewam, że łepek za parę godzin i tak odjechał na motocyklu.
    Myęlę, że sporo więcej takich po prostu pojechało sobie do domu. Najebanych.
    Tak wyglądał jeden z wielu zlotów motocyklowych. To był zlot precli?
    Pytamboniewiem...

    --
    Grzybol