    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wygoda jazdy na moto
    Date: Wed, 13 May 2009 22:55:19 +0200

    Grzybol wrote:
    > Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
    nie miałem na myśli nic poza niewinnym żartem. A na pewno nie darcie z
    kogoś łacha.

    > Dzięki, nie skorzystam z zaproszenia. Nie znam Cię. Rocznica ślubu to
    impreza raczej intymna. Dziwne, że zapraszasz obcego Grzybola. Po co?
    Żart był jednak darciem łacha i tyle.

    udzielają się ani u mnie ani na paru innych imprezach z udziałem precli,
    ale za to pyszczą jak to strasznie są sekowani.

    > Jeśli masz mnie na myśli, to nie rozumiem po co miałbym się udzielać
    u Ciebie, albo na innych imprezach precli?

    > Że niby bałbym Ci się w twarz powiedzieć, że drzesz z chłopaka łacha?
    Nie. Zapewniam Cię. Nie jestem jakiś boojący:-)

    > Dlatego chciałes go publicznie poniżyć?

    Eeee, nie gniewny, tylko zwykly mondrala. To ide.
    Jakby wrocila organizacja zero, to dajcie mi znac!
    K.14.