  • 1. Data: 2009-02-04 10:41:39
    Temat: Wydruki na płótnie czy "płótnie"?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Hej, czy oferty które się spotyka na sieci to są
    wyłącznie wydruki na papierze imitującym płótno,
    (jak mi powiedziano) czy również na prawdziwym płótnie?

  • 2. Data: 2009-02-04 11:11:47
    Temat: Re: Wydruki na płótnie czy "płótnie"?
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Hej, czy oferty które się spotyka na sieci to są
    > wyłącznie wydruki na papierze imitującym płótno,
    > (jak mi powiedziano) czy również na prawdziwym płótnie?

    A nie sensowniej zapytac o to w danej firmie?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2009-02-04 11:12:04
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Hej, czy oferty które się spotyka na sieci to są
    > wyłącznie wydruki na papierze imitującym płótno,
    > (jak mi powiedziano) czy również na prawdziwym płótnie?

    Są zarówno płótna i imitacje.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 4. Data: 2009-02-04 13:49:33
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    marcin.STIG.saldat pisze:

    > A nie sensowniej zapytac o to w danej firmie?

    Pytałem w 2-ch, i tam dają papier.
    Pomyślałem że prościej zapytać na fachowej grupie, niż obdzwaniać
    do kolejnych pytając o rzecz być może nieosiągalną.

  • 5. Data: 2009-02-04 14:18:32
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Pytałem w 2-ch, i tam dają papier.
    > Pomyślałem że prościej zapytać na fachowej grupie, niż obdzwaniać
    > do kolejnych pytając o rzecz być może nieosiągalną.

    Plotno do druku atramentowego pokryte jest zawsze warstwa
    podloza na ktorym sie drukuje. Gdyby to bylo surowe plotno,
    takie jak na worki np ;) nie daloby sie na nim osiagnac
    dobrej jakosci druku (dla upierdliwcow - to uproszczenie).

    Moze Ty masz ochote na takie "prawdziwe plotno" i w tym problem?

  • 6. Data: 2009-02-04 14:30:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Jewuła pisze:

> [...]
    > dobrej jakosci druku (dla upierdliwcow - to uproszczenie).
    >
    > Moze Ty masz ochote na takie "prawdziwe plotno" i w tym problem?

    Dokładniej chodzi o to, że widziałem zdjęcie zrobione "jak obraz"
    ale bez widocznej ramy, tzn. "płótno" było zawinięte na ramie.
    Tym czasem w serwisach mówią mi że tego nie zrobią, bo to tak
    naprawdę to jest papier, i że nie da się tego elegancko zawinąć...
    To ja już nie wiem, co właściwie widziałem :)

  • 7. Data: 2009-02-04 14:43:48
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>

> [...]
    > naprawdę to jest papier, i że nie da się tego elegancko zawinąć...
    > To ja już nie wiem, co właściwie widziałem :)

    oczywiście że można na płótnie,
    na wystawie mam taki wydruk ze ślubnymi zdjeciami,
    materiał tak jak płótno jest zrobiony z włókien i
    tak samo sie pruje jak się go rozetnie odpowiednio itp.
    jak chesz taki wydruk to na priv.

    --
    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO

  • 8. Data: 2009-02-04 14:47:51
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Dokładniej chodzi o to, że widziałem zdjęcie zrobione "jak obraz"
    > ale bez widocznej ramy, tzn. "płótno" było zawinięte na ramie.

    To jest normalne "plotno do druku atramentowego".
    Zadne czery ;) Zle trafiles po prostu.

  • 9. Data: 2009-02-04 14:57:21
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Dokładniej chodzi o to, że widziałem zdjęcie zrobione "jak obraz"
    > ale bez widocznej ramy, tzn. "płótno" było zawinięte na ramie.

    Ps. To "plotno" do druku moze miec podloze z plotna
    naturalnego - bawelnianego jak i z tworzywa sztucznego.
    Nie powinno to miec dla Ciebie znaczenia jak sadze...

  • 10. Data: 2009-02-04 15:47:10
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Witkowski pisze:

> [...]
    > naprawdę to jest papier, i że nie da się tego elegancko zawinąć...
    > To ja już nie wiem, co właściwie widziałem :)

    A może technika jaką wykorzystują do nanoszenia zdjęć na koszulki? Wtedy
    możesz przenieść chyba na dowolne płótno?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.