  • Data: 2010-08-03 11:14:51
    Temat: Re: Wydawcy wyciągają łapę po haracz
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fakt - nide chciałem się kłócic, bo nie mam czasu na sprawdzanie tych
    > 90%, ale mam wątpliwosci, czy faktycznie aż taka zgodność wśród
    > klimatologów panuje.

    Cała ludzkość do kupy wzięta nie ma żadnego wpływu na zmiany
    klimatyczne, albo tak znikomy, że nieistotny. To mniej wiecej tak, jakby
    Jaś puszczając bąka na terenie objętym ochroną programem Natura 2000
    mniemał, że populacja komarów na tym terenie ulegnie unicestwieniu.Te
    rzekome 90% zgodności klimatologów, to bufonada, lub interes. Howgh.