  • Data: 2010-07-30 15:46:54
    Temat: Re: Wydawcy wyciągają łapę po haracz
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z radością zobaczyłbym sprawozdania finansowe w/w firm z
    > wykazem beneficjentów ich działalności.

    Ja swego czasu dotarłem do ciekawych artykułów, w których
    wyczytałem jak firmy z branży, nękane przez różnorakie twory
    tego typu, zażądały od nich wykazów tychże beneficjentów. Po
    porównaniu okazało się, że wiele tych śmiesznych
    "stowarzyszeń" dubluje się wzajemnie, reprezentując te same
    osoby ;-))). Jaja było niezłe, bo np. aktora X reprezentują
    3 lub 4 stowarzyszenia :-))). I każde chciało wyrwać
    kasiorę. Natomiast nie potrafiły wykazać się kwitami, że
    faktycznie tenże aktor otrzymuje od nich jakieś tantiemy
    :-). Ale powtarzam tylko co czytałem...