  • Data: 2013-01-12 12:17:19
    Temat: Re: Wydajność baterii.
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Jan 2013 23:11:53 +0100, Marek wrote:
    > jak
    >
    > A robiłeś taki test czy tylko tak sobie gdybasz co sie będzie działo
    > i jak to wpłynie na zużycie baterii?

    Nie, nigdy. Nauczysz mnie? :-)

    Mam Sensation normalnie lezakujacy bez SIMa. Nietkniety tablet (3G,
    obecnie bez SIMa) zdycha w kilka dni.

    > Omnia z karta sim wytrzymuje ok 3 dni, bez ok. miesiąc

    Rozumiem ze telefony uzywane jednakowo, tj wcale? Czy niekoniecznie?
    BTW, Jaka Omnia, bo gsmarena wyplula kilkanascie sluchawek od
    historycznych z WM po jakies wspolczesne z WP.

    > więc ci z tym blakaniem?

    Masz na to jakis soft typu netmonitor/signal strength? Tak jeszcze się
    upewnie, bo moze byc roznie -- bez karty na 112 z tego aparatu zadzwonisz?

    PS. Zgoda, ze ,,airplane mode'' znakomicie wydluza pasywne zycie
    telefonu. Ale wyjecie SIMa to jeszcze niekoniecznie powyzszy tryb.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns