  • Data: 2009-02-04 14:04:50
    Temat: Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek
    Od: "bartekLTG" <b...@o...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "bartekLTG" <b...@o...ciach.pl> napisał w
    > wiadomości news:gmbtdv$4rc$1@news.onet.pl...
    >
    > Ale sa tez takie ktore maja calkiem ladne widmo, przyjdzie nam
    > chodzic z plyta cd do sklepu :-)

    Nie ma wyjscia. Pewnie beda znacznie drozsze i beda
    mialy napisy w rodzaju 'ekologiczne naturalne widmo';-)

    > Ciekaw jestem czy to aby na pewno o to chodzi .. w oczach raczej
    > nie ma spektroskopu, nie powinno miec znaczenia.
    > Moze jakis inny parametr jest istotny ?

    Jesli przedmiot odbija mniej wiecej w sposob ciagly,
    nie ma problemu. Ale jesli odbija glownie jakasi waski
    pik rozny od pikow swiatlowki, bedzie wygladal inaczej
    niz w swaitle naturalnym. Ale chyba nie ma takich
    materailow w otoczeniu za duzo.

    Dlaczego kolezance mecza sie oczy, nie wiem. Ktos wspominal,
    ze swiatlowki mrugaja, ale to mnie nie przekonuje.
    Moze efekt psycologiczny;) Wydaje mi sie, ze nie.

    > Ja bym nie byl taki pewny.
    > Ale mysle ze samochodowe jeszcze dlugo beda w sprzedazy :-)

    Hmm, i cos takeigo w sufit..

    pozdrawiam

    --
    bartekltg
    ...aby UseNet rósł w siłę a trolle żyły dostatnio.