  • Data: 2010-02-09 19:59:45
    Temat: Re: Wycieraczki w sedanach
    Od: LEPEK <gdzies@wsi> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki pisze:

    > Jak jedziesz 80km/h to może Ci deszcz i syf nie leci, jak jedziesz przez
    > miasto z prędkościami w porywach do 40km/h to jest "trochę" inaczej.

    Powyżej 30 km/h krople deszczu nie spadają u mnie na tylną szybę.

    > A w sedanie nie masz nawet tego okienka ;)

    No ja nie wiem - ja widzę dostatecznie przez całą szybę (może kwestia
    przyzwyczajenia). W kombiaku za to oprócz tego mikroskopijnego otworka,
    przez który widać jeno "tunel" nie widać nic, bo jest jednolite błoto.

    > Które doskonale roztapia cały śnieg nawet w 30 sekund po uruchomieniu
    > samochodu, ta...

    Nie - przy uruchamianiu usuwam śnieg z tylnej szyby i włączam
    ogrzewanie. Nie zdarzyło mi się jechać w takim śniegu, żeby mi tą szybę
    zasypało do "niewidoczności".

    > Miałem przez jakiś czas sedana i z wielką ulgą wróciłem do liftbacka.
    > Auto bez tylnej wycieraczki? Da się, ale upierdliwe to jest w użytkowaniu :)

    A mnie zalety sedana przekonują :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański