  • Data: 2010-02-09 23:21:43
    Temat: Re: Wycieraczki w sedanach
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 19:59:45 +0100, LEPEK napisał(a):
    > Powyżej 30 km/h krople deszczu nie spadają u mnie na tylną szybę.

    Ale śniegu - owszem.

    > Nie - przy uruchamianiu usuwam śnieg z tylnej szyby i włączam
    > ogrzewanie. Nie zdarzyło mi się jechać w takim śniegu, żeby mi tą szybę
    > zasypało do "niewidoczności".

    Do niewidoczności to czasami by trzeba było poczekać tych kilkadziesiąt
    sekund - ale do stanu w którym ciężko polegać na widoku przez tylną szybę
    już nie... Zaś przy bardzo solidnych opadach i niskiej temperaturze nawet
    ogrzewanie nie wystarczy.

    >A mnie zalety sedana przekonują :)

    I dobrze - każdy ma to co lubi :) Mnie po prostu wkurza gdy ktoś twierdzi,
    że tylna wycieraczka w sedanie to nonsens bo nic się tylnej szyby nie ima ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944