  • Data: 2010-02-10 10:21:12
    Temat: Re: Wycieraczki w sedanach
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 Feb 2010 05:27:16 +0100, to napisał(a):
    > Do liftabacka też mało co wejdzie.

    Wejdzie bardzo dużo, bo zawsze można położyć tylne siedzenia (albo jedno z
    nich). Owszem, w kombi też można - ale jakoś wolę zgrabniejsze auto w którym
    ewentualnie mogę przewieźć trochę więcej niż wielką niezgrabną landarę do
    wożenia słupów oświetleniowych ;)
    Być może mi się zmieni trochę punkt widzenia gdy zamiast 2+1 będzie coś
    więcej, ale wtedy też raczej sięgnę po jakiegoś dużego VANa niż po kombi.

    > Kombi rządzi, co widać w Europie, niestety u nas nadal większości kojarzy
    > się z dostawczakami. W Polsce prawdziwy lans to Thalia. ;-)

    Kombi jednak jest kompromisem walory użytkowe kosztem urody. Tak samo jak
    np. taka multipla, która była w sumie bardzo fajnym autem - a wyglądała
    wiadomo jak...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944