  • Data: 2010-02-09 19:22:08
    Temat: Re: Wycieraczki w sedanach
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Feb 2010 18:22:13 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):
    > Zapweniam Cie, ze podczas projektowania auta przewija sie zdecydowanie
    > więcej problemów niż wsadzenie wycieraczki na tylną szybe.

    A dlaczego nie rozwiązano w takim razie typowego dla sedanów problemu zbyt
    małego otworu bagażnika? :) Teraz dodaj do tego jeszcze wycieraczkę, która
    by dodatkowo ograniczała przestrzeń...

    > Uwież mi da sie, wystarczy tylko chciec i to tylko narysowac.

    Można zrobić wiele rzeczy - ale jakimś cudem auta mają określoną długość
    i z jakiegoś powodu nie robi się ich dłuższych np. o 20cm żeby otwór
    bagażnika był jeszcze większy :)

    Po prostu uznano, że bez tylnej wycieraczki użytkownicy przeżyją - bo jej
    odpowiednie zamocowanie byłoby zbyt skomplikowane jak na niezbyt istotny
    (choć dla niektórych, w tym mnie - bardzo istotny) element...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944