  • Data: 2011-02-19 10:46:52
    Temat: Re: Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
    Od: Grzegorz <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Cavallino !:
    > Jak już wiele razy pisałem - raz dałem się zrobić w zakup gównianych
    > wycieraczek tej firmy i pomstowałem na nią niemożebnie, do wyrzucenia
    > były od razu po zamontowaniu.

    > Więc niech mi jeszcze raz ktoś spróbuje na grupie zareklamować
    > wycieraczki tej tragicznej firmy to..... wyjdę z siebie i stanę obok.
    > Już lepiej inwestować po 5 zł w najgorsze marketowe gówno - na pewnoe
    > będzie lepszy niż Motgum, bo da się chociaż zamontować.

    Taaak .... kupiłeś pewnie całe pióra. Ja kupuję TYLKO same gumki i
    wymieniam, średnio co rok. Koszt 14 zł za parę.

    Ale - przyznaję, że jakość nieco się pogorszyła, gumki jakby szybciej
    twardniały. Ale to być może wpływ takich a nie innych płynów do
    spryskiwacza. Aha - u mnie to 30 do 40 tys km !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz