  • Data: 2011-04-13 23:01:51
    Temat: Re: Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "notveryoldman" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:4d5ee7df$0$2441$65785112@news.neostrada.pl...

    > Też mam Kia (Venga). Fabryczne wycieraczki z uwagi na ich marność
    > wyrzuciłem. Założyłem przed zimą motgumy. Jestem z nich bardzo zadowolony
    > i polecam wszystkim. Jest względnie tanio i solidnie.

    No i właśnie po raz kolejny wyszła ta solidność wycieraczek tej firmy.
    Minęły niecałe 2 miechy i dłuższa wycieraczka nadaje się do śmieci - zaczęła
    skakać sobie po szybie zamiast wycierać.
    Pewnie jakiś problem z gumą (twardością), bo wraca już prawidłowo i wyciera
    podczas powrotu również.
    Ja na okres zużycia rzędu 2 miesięcy, to nie jest ani tanio, ani solidnie
    (fabryczne Valeo wytrzymywały po 2 lata).

    BTW: Dokładnie takie same objawy miałem kilka lat temu z Motgumami w
    Punciaku, tyle że już po tygodniu od zakupu - wtedy mówiliście że to pech,
    ale teraz już jasno widać że nie żaden pech, tylko norma.

    Ciekawe jak tym razem zareagują na reklamację.