  • Data: 2011-04-20 22:39:44
    Temat: Re: Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
    Od: zdan <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-15 19:32, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "kan" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No właśnie widzę - na dwie próby, trzy skuchy.

    Może to kwestia... auta? Ja na te wycieraczki nie narzekam.
    Stosowałem je kiedyś w Felicji, teraz w Octavii i chodzą
    bardzo dobrze - zbierają całą wodę, nic nie skacze.

    Ale w focusie (sic!) żadne wycieraczki nie zbierały
    dobrze wody - zostawały smugi i nic się z tym nie
    dało zrobić. Ani MotGumy ani takie za ponad 100 zł
    nie pomagały.

    Piotr Zdankiewicz