  • 11. Data: 2010-01-27 22:51:18
    Temat: Re: Wycena szkody - Micra
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Romeo_rk wrote:

    > [ciach]

    > Do jazdy? A po jakich drogach? Chyba nie po Polsce... Chyba że
    > zrobisz przekładkę, wymienisz reflektory, naprawisz to, co rozbite,
    > i... zapłacisz za wszystko 2 razy więcej, niż za jeżdżący samochód w
    > tym stanie. IMHO - nie warto. pozdrawiam RK

    Czy naprawde tylko ja zadalem sobie trud zeby sprawdzic skad wlasciwie
    pisze do nas Radek?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 12. Data: 2010-01-28 00:25:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Jan 2010 07:55:36 -0800, osobnik zwany RadekNet
    wystukał:

    ta/

    > Masz racje, ale zakladajac, ze auto jezdzi prosto i nie sciaga to nie
    > bede az tak wnikal. Z tego co wiem to szczeliny miedzy drzwiami sa
    > rowne, wiec plyta tez powinna byc cala.

    nie musi. mogła zgiać sie za drziami, mógł bagażnik itp.
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2010-01-28 09:01:54
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "RadekNet" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > Auko jest jezdzace, silnik podobno w doskonalym stanie, wymienione
    > lozyska przednich kol miesiac temu, Przebieg 90 tys km.

    Pod spodem nic sie nie stalo, wzmocnienie blotnika jest w calosci,
    podluznice ominelo. Po feldze cos widac i moglo dostac zawieszenie.
    Musialoby trafic w jakis element kostrukcyjny zeby poprzestawialo sie
    nadwozie.

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2010-01-28 09:54:16
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    RadekNet pisze:
    > Nie znam konstrukcji Micry i nie wiem co tam sie moglo jeszcze
    > uszkodzic,

    żona kolegi wjechała wczoraj clio w dupę jakiegoś forda, z zewnątrz niby
    nie tak, źle w nocy rozkręciliśmy całość udało się zdobyć zderzak,
    maskę, błotnik i lampy ale co z tego jak pod spodem był sajgon i nie
    było do czego tego przykręcić? Moim zdaniem nie warto się w to bawić,
    szkoda twojego czasu pieniędzy i nerwów.

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-01-30 23:22:10
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    P_ablo pisze:
> [...]
    > podluznice ominelo. Po feldze cos widac i moglo dostac zawieszenie.
    > Musialoby trafic w jakis element kostrukcyjny zeby poprzestawialo sie

    No wlasnie ja odnioslem wrazenie, ze to nie bylo uderzenie tylko jakby
    zdarcie blotnika. Tyle, ze Micra jest juz sprzedana...

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 16. Data: 2010-01-30 23:22:22
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    krzysiek82 pisze:

> [...]
    > było do czego tego przykręcić? Moim zdaniem nie warto się w to bawić,
    > szkoda twojego czasu pieniędzy i nerwów.

    Bylo minelo. Poszla. Szukamy dalej. Dziekuje za wszystkie opinie :)
    A chcialbym znalezc cos lekko puknietego, bo tutaj w Irlandii daje to
    samochod za 1/3 ceny, liczac rowniez czesci potrzebne do wymiany. W
    aucie do miasta - kuszaca sprawa :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 17. Data: 2010-01-30 23:24:20
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Romeo_rk pisze:
> [...]
    > za wszystko 2 razy więcej, niż za jeżdżący samochód w tym stanie. IMHO - nie

    Nie po Polsce, chociaz w przypadku malych autek tylko do miasta nie mam
    nic przeciwko jesli chodzi o kierownice po "zlej" stronie :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com