  • 251. Data: 2016-04-09 22:36:21
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 19:58, Pszemol pisze:

    > No właśnie odpowiedź wskazuje na to, że samochód będzie
    > się zachowywał jak psychopata z testu na zwrotnicę i wagonik.
    > Dla mnie to dobra wiadomość.

    Jak wybierze, że lepiej zabić tylko Ciebie (swojego właściciela) niż
    grupkę pieszych, którzy postanowili pospacerować sobie po jezdni, to
    zapewne Twoje dzieci, czy inni spadkobiercy już będą wiedziały, że Twoje
    rozumowanie i umiejętność przewidywania konsekwencji niektórych
    zachowań, były na bardzo słabym poziomie......

  • 252. Data: 2016-04-09 22:37:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 9 Apr 2016 17:20:45 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Czy to czy ktoś poszedł na wybory czy nie, oznacza, że stracił
    wszelkie
    > prawa,

    a szkoda

    >w tym również do bycia liczonym jako mający jakieś tam zdanie?

    I cóż z tego, że mają zdanie? Popełniasz bardzo powszechny błąd:
    uznajesz za ważne rzeczy nieistotne, pozorne i nie mające realnego
    znaczenia. Bo właśnie tym jest usprawiedliwianie się tą rzekomo
    mityczną (pewnie lepszą?) większością, która na pewno ma inne zdanie
    nIż "mniejszość wyborcza", która wybrała za nich.
    Jakież znaczenie ma ich zdanie w obecnej sytuacji? To tylko nic nie
    znaczące opinie z którymi nie liczą się zupełnie ich adresaci.
    Po co więc nimi zawracać sobię głowę? Tłumaczenie, że ależ jest
    przecIeż większość, która i tak myśli inaczej nie ma tutaj żadnego
    znaczenia.

    --
    Marek

  • 253. Data: 2016-04-09 22:37:44
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 17:37, SW3 pisze:

    > Nie do tego w jaki sposób łamią tylko do rozsądku.

    To że coś przekracza Twoją zdolność pojmowania, nie oznacza że nie jest
    rozsądne.
    A im dłużej czytam co piszesz, tym bardziej jestem przekonany, że jest
    dokładnie odwrotnie.

  • 254. Data: 2016-04-09 22:39:41
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 22:37, Marek pisze:
    > wszelkie
    >
    > a szkoda

    > I cóż z tego, że mają zdanie?

    Wszystko, jeśli nie mówimy o wyborach, tylko zaczynamy liczyć sztuki w
    zupełnie innym celu.

> [...]
    > mityczną (pewnie lepszą?) większością, która na pewno ma inne zdanie nIż
    > "mniejszość wyborcza", która wybrała za nich.

    Musiałbym być na tyle głupi, żeby nie rozumieć, iż nikt nie mówi o
    wyborach, bo nie o nich jest dyskusja.

  • 255. Data: 2016-04-09 23:04:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Nie - celem tych przepisów jest umożliwienie wyprzedzenia takiego konwoju.

    Nie na autostradzie gdzie masz miejsce bo masz osobne pasy
    do tego samego kierunku jazdy.

  • 256. Data: 2016-04-09 23:11:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 23:04, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Nie na autostradzie gdzie masz miejsce bo masz osobne pasy
    > do tego samego kierunku jazdy.

    No to sobie teraz wyobraź jak długo potrwa wyprzedzanie takiego konwoju
    jednym rzutem, np. przez inną ciężarówkę jadącą szybciej o 2 km/h.
    Czyli rzecz nagminną na polskich autostradach.

    Potrafisz sobie coś takiego wyobrazić, czy to też za duże wymagania?

  • 257. Data: 2016-04-09 23:20:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > rozumowanie i umiejętność przewidywania konsekwencji niektórych zachowań,

    Grupkę pieszych to nie zauważy kierowca ludzki,
    który patrzy w ekran smsów jadąc samochodem po ulicy...

  • 258. Data: 2016-04-09 23:21:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zatrzymywanie się na czerwonym świetle przy przejeździe przez jezdnię, czy
    > nie jeżdżenie pojazdami po chodnikach itp częściach drogi jest
    > bezsensowne, ale TYLKO dla dresiarzy i im podobnych bezmózgów, którzy nie
    > zdają sobie sprawy z konsekwencji swojego postępowania.
    >
    > Niektórzy mają lepszą wyobraźnię i poza swoją wygodą, potrafią zrozumieć
    > dlaczego coś wolno, a coś innego nie.

    Mówiłem o pokazowym zsiadaniu z rowera przed przejściem dla pieszych.

  • 259. Data: 2016-04-09 23:28:31
    Temat: Re: Wybory są dla głupich.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Piotrek"

    > i powierzyli ....... Kaczyńskiemu.
    >
    > sprawami mądrych teraz zajmuje się Kaczyński.
    > ---
    > a poprzednio zajmował się Kaczyński tylko wtedy nazywał się Tusk, a
    > jeszcze wcześniej nazywał się Bolek itd

    To dalej chowaj głowę w piasek.
    ---
    Ty myślisz, że ludzie zamiast iść na wybory piaskownicę w domu robią ?

  • 260. Data: 2016-04-10 00:00:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > No to sobie teraz wyobraź jak długo potrwa wyprzedzanie takiego konwoju
    > jednym rzutem, np. przez inną ciężarówkę jadącą szybciej o 2 km/h.
    > Czyli rzecz nagminną na polskich autostradach.

    zwłaszcza w miejscach gdzie obowiązuje zakaz wyprzedzania przz
    cięzarówki.

    Zresztą po co mają wyprzedzać skoro i tak będzą jechać z tą samą
    prędkością?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?