  • 261. Data: 2016-04-10 01:02:00
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:nebr58$3t9$1@node1.news.atman.pl...

    > No to sobie teraz wyobraź jak długo potrwa wyprzedzanie takiego konwoju
    > jednym rzutem, np. przez inną ciężarówkę jadącą szybciej o 2 km/h.
    > Czyli rzecz nagminną na polskich autostradach.
    >
    > Potrafisz sobie coś takiego wyobrazić, czy to też za duże wymagania?

    Kręcisz i kręcisz i wykręcić nie możesz tego argumentu...
    Najpierw wymyśliłeś jakiegoś kaszlaka wyprzedzającego
    TIRa na autostradzie, śmiech po pachy, teraz wymyśliłeś
    cieżarówkę wyprzedzającą konwój TIRów... genialne.
    A za tą wyprzedzającą TIRy cieżarówką Ty w kaszlaku się
    niecierpliwisz bo chcesz ich wszystkich SZYBKO wyprzedzić.

  • 262. Data: 2016-04-10 02:50:46
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:

    > No ale te przepisy robią ciche założenie że za kierownicą
    > 2 i 3 w konwoju jedzie człowiek który może się zagapić
    > czy mu noga na pedał gazu nadepnie...
    > Takie przepisy przestaną mieć sens gdy konwój jest połączony
    > ze sobą bezprzewodowo i odstępami steruje dokładnie automat.
    > A jak przepisy przestaną mieć sens to się je zmieni.

    Cytat z
    http://www.rp.pl/artykul/1085252-Jazda-na-zderzaku--
    jak-ocenic-czy-odleglosc-miedzy-pojazdami-jest-bezpi
    eczna.html#ap-2
    Kodeks drogowy w art. 19 określa obowiązki kierowcy. Ma on:- jechać z
    prędkością zapewniającą panowanie nad pojazdem, zwracając uwagę na:
    rzeźbę terenu, stan i widoczność drogi, stan i ładunek pojazdu, warunki
    atmosferyczne i natężenie ruchu;- jechać z prędkością nieutrudniającą
    jazdy innym kierującym;- hamować w sposób niepowodujący zagrożenia
    bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia;- utrzymywać odstęp niezbędny
    do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania się
    poprzedzającego pojazdu;
    - poza obszarem zabudowanym, na szybkich drogach, kierując zespołem
    pojazdów powyżej 7 m, utrzymywać taki odstęp, aby inne wyprzedzające
    pojazdy mogły bezpiecznie wjechać w lukę utrzymywaną między tymi
    pojazdami;- poza obszarem zabudowanym w tunelach ponad 500 m zachować
    odstęp od poprzedzającego pojazdu nie mniejszy niż 50 m.

    > Na autostradzie? Na autostradzie kaszlakiem TIRa wyprzedzałeś? :-)))
    > Niezły zawodnik jesteś... uchylę kapelusz...

    Co w tym dziwnego? Mój malacz wyciągał ponad 120, silnik co kilka
    miesięcy przeglądany i poprawiany. A zdarzenie było na krajowej, wtedy
    nie było autostrad a najwyżej drogi szybkiego ruchu. Gdyby to była
    autostrada nie było by wzmianki o sznurku z naprzeciwka.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 263. Data: 2016-04-10 02:56:12
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    re pisze:
    [..]

    Jak już nauczysz się jak sprawić by twój czytnik NNTP prawidłowo wcinał
    cytaty i to zrobisz to ci odpiszę.

  • 264. Data: 2016-04-10 02:59:33
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Cavallino pisze:

    > Następny nie rozumie o czym mowa?
    > Czy to czy ktoś poszedł na wybory czy nie, oznacza, że stracił wszelkie
    > prawa, w tym również do bycia liczonym jako mający jakieś tam zdanie?

    Utracił (na własne życzenie) prawo wyboru ekipy rządzącej, ma teraz
    innego "pana" na którego nie ma prawa podnieść ręki, tak jak to robi
    poprzednia ekipa i powiązane z nimi media.

    > Już nie wspominając o tym, że nawet wśród tych co głosowali, PIS nie
    > miał większości, więc kolega napisał podwójną bzdurę.

    Nie wiem skąd żeś to wytrzasnął, czy już zgłosiłeś sfałszowanie wyników
    wyborów?

    > Popierdzieliło mu się z ilością zdobytych miejsc w parlamencie.

    Na jedno wychodzi.

  • 265. Data: 2016-04-10 03:03:03
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Shrek pisze:

    > Myślę, że będzie próbował uniknąć kolizji do końca, a potem... potem to
    > już nie bardzo będzie wybór. Tym bardziej, że "przeciwnicy" też nie są
    > do końca przewidywalni... Choć w wersji googlecar 2.0 jak już opanują
    > świat motoryzacji to może jednak będą przewidywalni, bo będą połączone
    > siecią... Ale to już kolejny odcinek:)

    Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100) z
    dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś np
    wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.

  • 266. Data: 2016-04-10 03:04:30
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:neaqkg$d2m$1@dont-email.me...
    [..]

    > No właśnie odpowiedź wskazuje na to, że samochód będzie
    > się zachowywał jak psychopata z testu na zwrotnicę i wagonik.
    > Dla mnie to dobra wiadomość. A dla Ciebie?

    Jak zobaczę źródła tych algorytmów decydujących w co przywalić to Ci powiem.

  • 267. Data: 2016-04-10 07:18:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.04.2016 03:03, AlexY wrote:

    > Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100) z
    > dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś np
    > wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.

    Na razie to SF.

    Shrek

  • 268. Data: 2016-04-10 07:31:17
    Temat: Re: Wybory są dla głupich.
    Od: "Piotrek" <b...@a...fa>

    ===========

    ===========
    > Ty myślisz, że ludzie zamiast iść na wybory piaskownicę w domu robią ?

    To przeczytaj sobie co napisałeś.
    Cytat jest na górze tego postu.

  • 269. Data: 2016-04-10 07:46:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-10 o 03:03, AlexY pisze:
    > Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100) z
    > dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś np
    > wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.

    Prędzej będzie to w formie jakiegoś nielegalnego jailbreaku ;)

    --
    Liwiusz

  • 270. Data: 2016-04-10 08:50:14
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 23:21, Pszemol pisze:

    > Mówiłem o pokazowym zsiadaniu z rowera przed przejściem dla pieszych.

    tak, nie analizując w jakich przypadkach trzeba zsiąść z rowera - i o
    tym właśnie piszę.
    Typowa mentalność ciasnego łba.

    A trzeba zsiąść wtedy, gdy jechało się, albo zamierza się jechać po
    chodniku.

    Ja osobiście już widziałem taki wypadek, gdy pedalara wjeżdża na
    przejściu dla pieszych z chodnika wprost pod koła zjeżdżającego z ronda
    samochodu.
    Więc nie muszę sugerować się zdaniem ciasnych pedalarskich łbów jakie to
    jest bezpieczne, nie muszę nawet wyobrażać sobie co może się stać.
    Wystarczy, że sobie przypomnę.