  • 241. Data: 2016-04-09 19:59:36
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:neav37$elr$1@node2.news.atman.pl...
    > Nie wydaje mi się. Po prostu jak już się nie da w nic przywalić, to
    > przywali w to, co wynikie z fizyki. Dokładnie tak samo jak człowiek. Być
    > może zapiszą mu, że lepiej walić na czołówkę niż na "small overlap", w
    > koło naczepy przy iderzeniu bocznym, a nie pod nią, ale i tego nie nie
    > jestem wcale pewny.

    Gdyby się udało tak napisać program to byłoby idealnie.
    Nie wiem jak Wy, ale ja wolałbym jednak w koło a nie pod
    naczepę aby mi naczepa dach zwinęła z auta, razem z moją głową.

  • 242. Data: 2016-04-09 20:02:41
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Dawanie dobrego przykładu to coś nagannego?
    > Rozumiem, mentalność hamerykańska to pewnie rodem z getta
    > i gangów i z tamtych klimatów czerpiesz swoje dobre wzorce?
    >
    > No to cała reszta Twojego bełkotu jakoś mnie mniej dziwi....

    Nie, nie chodzi o mentalność z getta czy z gangów...
    Śmieszy mnie jednak gdy ktoś robi coś bezsensownego
    i dla siebie niewygodnego tylko po to aby zrobić pokazówkę.

  • 243. Data: 2016-04-09 21:12:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 09.04.2016 19:59, Pszemol wrote:

    > Gdyby się udało tak napisać program to byłoby idealnie.
    > Nie wiem jak Wy, ale ja wolałbym jednak w koło a nie pod
    > naczepę aby mi naczepa dach zwinęła z auta, razem z moją głową.

    Myślę, że będzie próbował uniknąć kolizji do końca, a potem... potem to
    już nie bardzo będzie wybór. Tym bardziej, że "przeciwnicy" też nie są
    do końca przewidywalni... Choć w wersji googlecar 2.0 jak już opanują
    świat motoryzacji to może jednak będą przewidywalni, bo będą połączone
    siecią... Ale to już kolejny odcinek:)

    Shrek

  • 244. Data: 2016-04-09 21:45:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AlexY"

    Cavallino pisze:
    [..]
    > Ogół narodu nie liczy się przy dyskusji o zainteresowaniach ogółu narodu?

    Mieli swoją szansę,
    ---
    Na zostanie frajerem ? Ile to milionów ludzi przez lata głosowało by np.
    mieć emerytury w wieku 67 lat.

    olali, to teraz morda w kubeł.
    ---
    Aha, najważniejsze by wypowiadali się frajerzy.

    Następna szansa za 4
    lata, zobaczymy czy nauczyli się czegoś na tej lekcji demokracji.
    ---
    Będzie jak było.

  • 245. Data: 2016-04-09 22:06:16
    Temat: Re: Wybory są dla głupich.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Piotrek"

    > Wybory są dla głupich. Tylko głupi powierzają swoje sprawy innym.
    > Mądrzy tego nie potrzebują.

    i powierzyli ....... Kaczyńskiemu.
    ---
    Sprawy powierzyli Kaczyńskiemu:
    - ci co głosowali na niego, bo głosowali
    - ci co głosowali na kogoś innego, bo Kaczyński wygrał
    - ci co nie głosowali na nikogo, bo Kaczyński wygrał

    czyli wszyscy.

    Ale Ty jesteś głupi to aż głowa boli !!!

  • 246. Data: 2016-04-09 22:08:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Piotrek"

    > Wybory są dla głupich. Tylko głupi powierzają swoje sprawy innym.
    > Mądrzy tego nie potrzebują.

    i powierzyli ....... Kaczyńskiemu.

    sprawami mądrych teraz zajmuje się Kaczyński.
    ---
    a poprzednio zajmował się Kaczyński tylko wtedy nazywał się Tusk, a jeszcze
    wcześniej nazywał się Bolek itd

    Frajer !!!

  • 247. Data: 2016-04-09 22:22:35
    Od: "Piotrek" <l...@s...bc>

    ============
> [...]
    > - ci co głosowali na kogoś innego, bo Kaczyński wygrał
    > - ci co nie głosowali na nikogo, bo Kaczyński wygrał

    Gdybyś przeczytał mój następny post
    to byś wiedział, że chodziło mi o to,
    że głupi powierzyli swoje sprawy Kaczynskiemu,
    a sprawami mądrych też zajmuje sie Kaczyński.
    To było w nawiązaniu do postu napisanego przez re.

  • 248. Data: 2016-04-09 22:31:24
    Od: "Piotrek" <l...@s...bc>

> [...]
    > ---
    > a poprzednio zajmował się Kaczyński tylko wtedy nazywał się Tusk, a

    To dalej chowaj głowę w piasek.

  • 249. Data: 2016-04-09 22:32:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 20:02, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Nie, nie chodzi o mentalność z getta czy z gangów...
    > Śmieszy mnie jednak gdy ktoś robi coś bezsensownego

    Zatrzymywanie się na czerwonym świetle przy przejeździe przez jezdnię,
    czy nie jeżdżenie pojazdami po chodnikach itp częściach drogi jest
    bezsensowne, ale TYLKO dla dresiarzy i im podobnych bezmózgów, którzy
    nie zdają sobie sprawy z konsekwencji swojego postępowania.

    Niektórzy mają lepszą wyobraźnię i poza swoją wygodą, potrafią zrozumieć
    dlaczego coś wolno, a coś innego nie.

  • 250. Data: 2016-04-09 22:33:38
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 19:53, Pszemol pisze:

    > No ale te przepisy robią ciche założenie że za kierownicą
    > 2 i 3 w konwoju jedzie człowiek który może się zagapić

    Nie - celem tych przepisów jest umożliwienie wyprzedzenia takiego konwoju.