  • Data: 2011-11-10 02:09:15
    Temat: Re: Wybór taniej stacjonarki
    Od: "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-04 21:04, thorbringer pisze:
    > Jako że wypadłem zupełnie z obiegu i nie znam się na współczesnym
    > sprzęcie, chciałbym zasięgnąć Waszej porady.
    >
    > Potrzebny mi komputer stacjonarny do zastosowań biurowo-
    > multimedialnych. Edytory tekstu, programy graficzne, montaż wideo,
    > oglądanie filmów, słuchanie muzyki. Chciałbym się zmieścić poniżej
    > 1000 zł - nie potrzeba mi fajerwerków, jedynie komfortowej pracy.
    > Zależy mi na solidnej obudowie i zasilaczu. Mam dobrą kartę dźwiękową
    > i dysk sata II, które mógłbym ewentualnie do niego dołożyć (nie jest
    > to konieczne). Nie musi mieć systemu, docelowo miałyby być
> [...]

    Witam,
    Mam do sprzedania fajnego stacjonarnego kompa, oryginalnego HP, nowy, ma
    jedynie kosmetyczne uszkodzenia obudowy: ryski a z boku lekkie
    wgłębienie w obudowie. Parametry:
    ATHLON II X4 635 (2.9GHz), RAM 4GB (2x2GB), HDD 1TB, DVDRW LS, ATI
    Radeon HD5450 1024MB, WIFI, czytnik kart - cena 1100 zł.

    Ps.
    Jutro będę w Wawie, nie wiem skąd Kolega jest, ale jeśli przypadkiem z
    Wawy lub Radomia, mogę zabrać go ze sobą, tylko proszę o maila wcześnie
    rano.
    Jeśli zainteresowany, proszę na priv, email odkoduj rot13.

    ps2.
    Mogę spróbować załatwić inne sprzęty.