  • 1. Data: 2012-01-30 15:29:26
    Temat: Wybór sprzętu
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam.

    Potrzebuję pomocy w wyborze sprzętu.

    Do kupienia jest:

    1. Laptop:
    - matowy ekran ok.14",
    - możliwość podłączenia stacji dokującej (warunek konieczny)
    - w miarę możliwości spokojna, stonowana stylistyka,
    - fajnie by było, gdyby dało się na nim zagrać (ale to nie jest warunek
    konieczny)
    - koszt laptop + stacja dokująca w okolicach 4,5-5kzł

    2. Urządzenie wielofunkcyjne:
    - koniecznie druk kolorowy, najlepiej atramentowy
    - niskie koszty eksploatacji na oryginalnych materiałach
    - WIFI
    - możliwość pracy jako kopiarka bez konieczności włączania komputera
    - NIE zależy mi na:
    - drukowaniu zdjęć
    - możliwości podłączenia aparatu/komórki/karty pamięci

    3. Monitor z tunerem TVB-T (albo wręcz TV z możliwością podłączenia komputera)
    - możliwie jak największy, matowy ekran
    - cena do 1000zł

    Będę wdzięczny za pomoc w dobraniu konkretnych modeli.

    Ponieważ na grupę zaglądają pracownicy różnych firm, to od razu
    powiem, że nie obrażę się też za konkretne oferty, najlepiej na mejla
    (adres: imię@nazwisko.pl, dane w stopce).

    --
    Pozdrowienia,
    Jakub Szułakiewicz

  • 2. Data: 2012-01-30 15:59:12
    Temat: Re: Wybór sprzętu
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    Kubusiu na chuj ci stacja dokujaca? Dzis wszystko jest na USB i za taka
    stacje sluzy HUB USB z wlasnym zasilaczem.

  • 3. Data: 2012-01-30 16:02:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/01/2012 15:59, Zenek wrote:
    > Kubusiu na chuj ci stacja dokujaca? Dzis wszystko jest na USB i za taka
    > stacje sluzy HUB USB z wlasnym zasilaczem.

    Ładowanie baterii, monitor i głośniki też na USB? O bawieniu się w
    wpinanie tych wszystkich kabli za każdym razem i bajzel na biurku już
    nie wspominając?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-01-30 16:06:52
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    Moglibyscie skonczyc dokarmiac trolla?

    --
    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 5. Data: 2012-01-30 16:07:52
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-30 17:02, kamil pisze:

    > Ładowanie baterii, monitor i głośniki też na USB? O bawieniu się w
    > wpinanie tych wszystkich kabli za każdym razem i bajzel na biurku już
    > nie wspominając?

    Dzis kazdy laptom ma port do podlaczenia monitora gniazdo do zasilacza i
    gniazdka na glosniki i mikrofon o wbudowanych kamerach i innych bajerach
    nie wspomne. Na USB mozesz podlaczyc prawie wszysatko od monitora do
    koniobijki elektrycznej.

    Stacja dokujaca to przezytek.

  • 6. Data: 2012-01-30 17:07:05
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 30 stycznia 2012 (16:59:12) napisano:

    > Kubusiu na chuj ci stacja dokujaca? Dzis wszystko jest na USB

    Oczywiście. Zwłaszcza monitor i zasilacz :>

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 7. Data: 2012-01-30 17:27:45
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-30 18:07, Yakhub pisze:
    > W liście datowanym 30 stycznia 2012 (16:59:12) napisano:

    > Oczywiście. Zwłaszcza monitor i zasilacz :>

    Ta żaba jest zielona a zwlaszcza na pysku.

    Ja nie znam wspolczesnego "laptoka" bez zlaczy do monitora i zasilacza.

  • 8. Data: 2012-01-30 17:40:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-30 18:27, Użytkownik Zenek napisał:

    > Ta żaba jest zielona a zwlaszcza na pysku.
    >
    > Ja nie znam wspolczesnego "laptoka" bez zlaczy do monitora i zasilacza.

    A znasz jakieś wpinane przez huba USB ?
    czy tylko tak sobie trollowałeś ?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-01-30 17:55:15
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-30 18:40, RadoslawF pisze:

    > A znasz jakieś wpinane przez huba USB ?
    > czy tylko tak sobie trollowałeś ?
    >

    > Pozdrawiam

    Tak znam takowe !

    http://gadzetomania.pl/2008/12/07/nowy-monitor-usb-a
    cer-b223

    A zlacze zasilacza ma kazdy laptok, cos takiego jak stacja dokujaca to
    prehistoria kubus troche sie oderwal od rzeczywistosci.

  • 10. Data: 2012-01-30 18:39:37
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 18:55:15 +0100, Zenek napisał(a):

> [...]
    >
    > A zlacze zasilacza ma kazdy laptok, cos takiego jak stacja dokujaca to
    > prehistoria kubus troche sie oderwal od rzeczywistosci.

    Zrób sobie krótkie ćwiczenie myślowe - przychodzisz z takim laptopem, nie
    masz stacji dokującej. Podpinasz kolejno: zewnętrzny monitor, klawiaturę,
    mysz, dysk, głośniki, ewentualnie dodatkowo przewodową sieciówkę. Porównaj
    to z sytuacją: przychodzisz z laptopem, zapinasz go do stacji dokującej.
    Kropka.

    Przyznam się, że (w sytuacji, gdybym był zmuszony korzystać codziennie z
    laptopa), to jednak wolę rozwiązanie ze stacją dokującą. Ale ja to truskawki
    cukrem, nie to co takiej klasy eksperci...

    [ Chase: How would you feel if I interfered in your personal life? ]
    [ House: I'd hate it - that's why I cleverly have no personal life. ]
    [ ("House M.D. 1x13 Cursed") ]