  • 11. Data: 2012-01-30 18:54:51
    Temat: Re: Wybór sprzętu
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-30 19:39, Przemysław Ryk pisze:
> [...]
    cer-b223

    > Zrób sobie krótkie ćwiczenie myślowe - przychodzisz z takim laptopem, nie
    > masz stacji dokującej. Podpinasz kolejno: zewnętrzny monitor, klawiaturę,
    > mysz, dysk, głośniki, ewentualnie dodatkowo przewodową sieciówkę. Porównaj
    > to z sytuacją: przychodzisz z laptopem, zapinasz go do stacji dokującej.
    > Kropka.
    >
    > Przyznam się, że (w sytuacji, gdybym był zmuszony korzystać codziennie z
    > laptopa), to jednak wolę rozwiązanie ze stacją dokującą. Ale ja to truskawki
    > cukrem, nie to co takiej klasy eksperci...

    Przemek debilu przychodzisz ze stacja dokujaca i Podpinasz kolejno:
    zewnętrzny monitor, klawiaturę,
    > mysz, dysk, głośniki, ewentualnie dodatkowo przewodową sieciówkę.

    Stacja dokujaca to tylko replikator portow baranie.

  • 12. Data: 2012-01-30 19:19:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-30 19:54, Użytkownik Zenek napisał:

    > Przemek debilu przychodzisz ze stacja dokujaca i Podpinasz kolejno:
    > zewnętrzny monitor, klawiaturę,
    >
    > Stacja dokujaca to tylko replikator portow baranie.

    Debil to ktoś proponujący monitor w cenie laptopa tylko
    w celu ukrycia własnej głupoty.
    Kup to co proponowałeś i podepnij przez huba USB.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2012-01-30 19:37:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ... przychodzisz ze stacja dokujaca

    Brawo!!!
    Znalazłeś nowe zastosowanie stacji dokującej :)))

    --
    marfi

  • 14. Data: 2012-01-30 20:09:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 19:54:51 +0100, Zenek napisał(a):

    > Przemek debilu

    Synku. Nie pyskuj, bo się spocisz.

> [...]
    > sieciówkę.
    >
    > Stacja dokujaca to tylko replikator portow baranie.

    Synku. Stacja dokująca z podpiętymi klamotami sobie stoi np. w pracy, w
    razie potrzeby druga - w domu. Nosić, to ja będę laptopa. Nie stację. Ale
    jak pisałem - ja to truskawki cukrem... Nie to co taki kibord łorior...

    [ Bądź uczynny, pomagaj innym... a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to, co ]
    [ dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem. (demotywatory.pl) ]

  • 15. Data: 2012-01-30 23:57:43
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > 1. Laptop:
    > - matowy ekran ok.14",
    > - możliwość podłączenia stacji dokującej (warunek konieczny)
    > - w miarę możliwości spokojna, stonowana stylistyka,
    > - fajnie  by  było,  gdyby  dało  się  na nim zagrać (ale to nie jest warunek
    konieczny)
    > - koszt laptop + stacja dokująca w okolicach 4,5-5kzł

    a czemu koniecznie matowy ekran? pracujesz na dworze bądź niezbędny ci
    jest on ponieważ pracujesz z grafiką (powodzenia na 14 calowcu)? bo w
    innych zastosowaniach toto błyszczące mają przewagę (testowane: t61p
    oraz e6420).
    bardziej do meritum: polecam tego ostatniego ze wspomnianych
    przezemnie (ale ma kijową klawiaturę).

  • 16. Data: 2012-01-31 00:01:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (31.01.2012 00:57), Szymon von Ulezalka wrote:

> [...]
    > jest on ponieważ pracujesz z grafiką (powodzenia na 14 calowcu)? bo w
    > innych zastosowaniach toto błyszczące mają przewagę (testowane: t61p

    Konkretnie - na czym polega ta przewaga?

    Bo ja dopóki nie przylepiłem sobie matowej folii, to więcej widziałem
    tego co mam za plecami w pracowni niż tego co mam na ekranie.

    Przy błyszczącej matrycy żaluzji nie odsłonię, lampki na biurku nie
    zapalę ... a jak oglądam film to swojego papierosa widzę wyraźniej niż
    papierosa aktora.

    p. m.

  • 17. Data: 2012-01-31 19:10:26
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 31 stycznia 2012 (00:57:43) napisano:

    > a czemu koniecznie matowy ekran?

    Nie dam się wciągnąć w dyskusję o wyższości jednych świąt nad innymi,
    bo IMHO to w 100% kwestia gustu. Ja prywatnie po prostu nie znoszę
    błyszczących ekranów. Bez uzasadnienia.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub