  • 1. Data: 2010-01-29 21:51:14
    Temat: Wybor proca do laptopa - dwa typy
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Czesc.

    Wypadlem troche z tego rynku.
    Mam do wyboru dwie wersje laptopa, wyposazenie dokladnie to samo, cena co do
    grosza tez.
    Wybor jest pomiedzy dwoma typami proca.

    Intel T2400
    Intel T5500

    docelowo bedzie to laptop do pracy w terenie, foto/video. Czyli Corel,
    PhotoShop, Premiere.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-01-29 22:32:51
    Temat: Re: Wybor proca do laptopa - dwa typy
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Adam Szewczak pisze:
    > Mam do wyboru dwie wersje laptopa, wyposazenie dokladnie to samo, cena
    > co do grosza tez.
    > Wybor jest pomiedzy dwoma typami proca.

    A wystarczyło wpisać w Google (lub dowolnej innej wyszukiwarce).

    > Intel T2400

    Core Duo
    1.83 GHz
    166 MHz QDR bus
    2 MB L2 cache
    TDP 31W
    * Intel Virtualization Technology

    > Intel T5500

    Core 2 Duo
    1.66 GHz
    166 MHz QDR bus
    2 MB L2 cache
    TDP 34W
    * Intel EM64T (AMD-64)
    * Execute Disable Bit

    Ja bym brał T5500 -- będzie pewnie równie szybki lub szybszy,
    pobór mocy ma bardzo podobny. Jedyne, czego mu ewentualnie
    brak, to wirtualizacji sprzętowej (ale z zastosowań wynika,
    że nie potrzebujesz tego).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2010-01-29 22:40:19
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pobór mocy ma bardzo podobny. Jedyne, czego mu ewentualnie
    > brak, to wirtualizacji sprzętowej (ale z zastosowań wynika,

    Wpisac w g to wpisac, ale lepiej sie czyjejs porady zapytac.

    Dzieki :)

    PZDr
    Adam