  • Data: 2011-12-12 21:20:40
    Temat: Re: Wybór płytki stykowej
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> napisał(a):
    > No widzisz, nawet przy pytaniach o takie pierdoly, czlowiek moze sie
    > czegos nowego dowiedziec. Rzeczywiscie myslalem, ze to sa jakies pokretla,
    > albo cos w formie srub do przykrecania kabli. Fakt, ze nie moglem znalezc
    > zadnego sensownego zwytlumaczenia, czemu takie cos mialoby sluzyc, ale z
    > wygladu tak to wygladalo.

    Bo to są jednocześnie takie nakrętki na śrubki, tzn górna część nakręca się
    na dolną. Jak nie masz akurat wtyczki bananowej a zwykły goły kabelek, to
    możesz go przykręcić do gniazda.

    > Co do tych gniazd bananowych, to powiedz mi, czy w takie gniazga mozna
    > wlozyc wtyczki od zwyklych zasilaczy z wtyczkami przypominajacymi
    > minijacka? np takie jak tu (model MW7H50GS )
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/zrodla-energii_67/?sear
    ch=zasilacz+uniwersaln
    > y&gclid=CKTD2Yaz_awCFYlG3god6EgnUA#id_category%3D100
    319%26search%3Dzasilac
    > z+uniwersalny%26md5%3Dtf1fe708591753851b949d4d0af113
    edc%26path%3D%3B112530
    > %3B100319
    > Jak patrzylem ta tej stronie http://www.cyfronika.com.pl/wtyki_banan.htm
    > to te wtyczki sa troche podobne, ale nie widzialem takich typowych wtyczek
    > przypominajacyh minijacka.
    > Jesli to nie sa typowe wtyczki, to gdzie sie tych gniazd bananowych uzywa?

    Nie, to są gniazda spotykane w zasilaczach laboratoryjnych a nie takich do
    zwykłego sprzętu. To są gniazda, do których idzie tylko jeden kabel, więc
    używasz zawsze co najmniej dwóch.

    http://www.tme.eu/pl/katalog/zasilacze-laboratoryjne
    _100165/#id_category%3D100165%26

    --