  • Data: 2011-12-12 20:58:17
    Temat: Re: Wybór płytki stykowej
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam od paru lat właśnie SD12N, czyli najprostszą i najtańszą, i jakoś
    > nigdy nie myślałem, że warto było kupić inną. Jeśli by się kiedyś
    > okazała za mała, to kupię drugą taką samą.
    > Oczywiście są różnice między płytkami, nie są one identyczne, np. te
    > gniazda bananowe, które nazwałeś pokrętłami. Jak ktoś ma takie kable od
    No widzisz, nawet przy pytaniach o takie pierdoly, czlowiek moze sie
    czegos nowego dowiedziec. Rzeczywiscie myslalem, ze to sa jakies
    pokretla, albo cos w formie srub do przykrecania kabli. Fakt, ze nie
    moglem znalezc zadnego sensownego zwytlumaczenia, czemu takie cos
    mialoby sluzyc, ale z wygladu tak to wygladalo.

    Co do tych gniazd bananowych, to powiedz mi, czy w takie gniazga mozna
    wlozyc wtyczki od zwyklych zasilaczy z wtyczkami przypominajacymi
    minijacka? np takie jak tu (model MW7H50GS )

    http://www.tme.eu/pl/katalog/zrodla-energii_67/?sear
    ch=zasilacz+uniwersalny&gclid=CKTD2Yaz_awCFYlG3god6E
    gnUA#id_category%3D100319%26search%3Dzasilacz+uniwer
    salny%26md5%3Dtf1fe708591753851b949d4d0af113edc%26pa
    th%3D%3B112530%3B100319

    Jak patrzylem ta tej stronie http://www.cyfronika.com.pl/wtyki_banan.htm
    to te wtyczki sa troche podobne, ale nie widzialem takich typowych
    wtyczek przypominajacyh minijacka.

    Jesli to nie sa typowe wtyczki, to gdzie sie tych gniazd bananowych uzywa?