  • 11. Data: 2011-05-19 17:27:05
    Temat: Re: Wybór opon
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 19 May 2011 14:38:15 +0100, kamil na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Próbuję wybrac między oponami 225/45/17:

    > Toyo T1-R

    Ogólnie OK, ale szybko się zużywa ... 30 kkm to max.

    Zamiast P6000 spojrzyj na P7 Cinturato - mam akurat w tym rozmiarze, i w
    stosunku do T1-R i CSC2 nie widzę żadnych minusów, ale za to jeden plus -
    są o niebo cichsze.

    "Corpus delicta - rozkoszne ciało. Julian Tuwim"

  • 12. Data: 2011-05-19 17:59:36
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Próbuję wybrac między oponami 225/45/17:
    >
    > Toyo Proxes CF-1
    > Toyo Proxes 4
    > Toyo T1-R
    > Firestone SZ90
    > Pirelli P6000
    > Yokohama C.Drive 2
    > Yokohama S.Drive
    >

    > Z tych wszystkich tylko na SZ90 jeździłem i były nienajgorsze w swojej
    > cenie, ale po kilku tysiącach km. przyczepność spadła dość mocno, plus
    > taki że nie traciły jej gwałtownie.
    >

    > Jakieś za i przeciw konkretnym z tych wymienionych?
> [...]

    Pirelli P6000 tez potwierdze ze sa do bani.

    A tak to z tego wszystkiego to poszukalbym czegos tanszego a rownie dobrego
    albo nawet lepszego.

    Falken, Avon, Maxxis.

    PZDr
    Adam

  • 13. Data: 2011-05-19 18:51:15
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > Pirelli jakieś miałem jako nówki w FF AD2003.
    > Trzymały fajnie, na mokrym - nie pamiętam ale jakiegoś specjalnego dramatu
    > nie było. Ogólnie do zawieszenia fordowego pasowały.
    > Ale tak głośnych opon nie miałem chyba nigdy!!!! Po prostu dramat.
    > Więc jeśli będziesz miał możliwość chwilowego choćby przetestowania tych
    > to zwróć uwagę na głośność.

    potwierdzam, kupilem samochod i chcialem lozyska wymieniac
    jako ze to bylo w grudniu i po paru dniach kupilem zimowki lozyska sie
    naprawily;)
    nie slyszalem takiego wycia w innych oponach

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 14. Data: 2011-05-19 21:03:34
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-05-19 17:59, Adam Szewczak pisze:
    > Toyo T1-R

    Moje aktualne opony - poprzednie Bridgestone Potenza. No coz, sa sporo
    tansze i przyczepnosc tez duzo gorsza

    --
    pozdr
    luck

  • 15. Data: 2011-05-19 21:07:40
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

> [...]
    > taki że nie traciły jej gwałtownie.
    >

    > Jakieś za i przeciw konkretnym z tych wymienionych?

    ja polecam continentala
    jezdzilem na contipremiumcontact 1 i 2, teraz mam contisportcontact 3-
    dopiero pare tys zrobione ale nie odstaja od poprzednich co mialem wiec
    pelne zadowolenie i szczerze polecam!

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 16. Data: 2011-05-20 10:00:41
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 19/05/2011 20:03, kauzyperda wrote:

    > Moje aktualne opony - poprzednie Bridgestone Potenza. No coz, sa sporo
    > tansze i przyczepnosc tez duzo gorsza

    Które miałeś? Zjeździłem dwa komplety RE050A i rewelacji nie było
    szczerze mówiąc, szczególnie na mokrym.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 17. Data: 2011-05-20 14:21:52
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:4dd526b1$0$2506$65785112@news.neostrada.pl...

    > IMHO nie ma szans. Mi wytrzymaly 25kkm w aucie FWD 180KM i 1500kg masy.

    Ile? Ja robię 100 tys na komplecie lato zima.

  • 18. Data: 2011-05-20 20:12:36
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-05-20 10:00, kamil pisze:

    > Które miałeś? Zjeździłem dwa komplety RE050A i rewelacji nie było
    > szczerze mówiąc, szczególnie na mokrym.

    Tez RE050A - w takich samych warunkach na mokrym wg mnie T1-R tez
    wypadaja slabiej niz Potenzy (pewnie to subiektywne odczucie, ale
    jezdzac co chwila po tych samych odcinkach na T1-R zawsze mam wrazenie
    ze szybciej trace przyczepnosc niz to sie dzialo na poprzednich laczkach)

    --
    pozdr
    luck

  • 19. Data: 2011-05-21 01:12:13
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-05-20 14:21, Agent pisze:

    > Ile? Ja robię 100 tys na komplecie lato zima.

    Na T1R?

  • 20. Data: 2011-05-22 23:19:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-19 15:38, kamil pisze:

    > Próbuję wybrac między oponami 225/45/17:
    >
    > Toyo Proxes CF-1
    > Toyo Proxes 4
    > Toyo T1-R
    > Firestone SZ90
    > Pirelli P6000
    > Yokohama C.Drive 2
    > Yokohama S.Drive

    Z tego zestawu, to już byłem prawie zdecydowany na T1-R. Toyo ma jeszcze
    taką oponę jak T1-sport, ale nie znam nikogo kto na tym jeździł i nie
    chciałem ryzykować.

    Ale koniec końców kupiłem Bridgestone Potenza RE 050A