  • Data: 2010-12-02 15:08:25
    Temat: Re: Wybór netbooka
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-12-02 11:23, Użytkownik Doc napisał:

    > Jeszcz półtora roku temu rodzice mieli mojego stareńkiego Celerona 433 z
    > któego czasami kożystałem więc wiem z czym to się je.
    >
    > No i mam świadomość, ze netbook to do notatek a nie do pracy. Takie jest
    > moje założenie: internet, notatki + ewentualnie muzyka.

    Z tego fragmentu "i może jakiś film" nie wynika że tylko
    do notatek. :-)
    Jeśli mała moc nie jest problemem to poszukaj czegoś z 10 calowym
    ekranem i pierwszym atomem w cenie poniżej tysiąca zł.
    Nie bardzo widzę sensu w kupowaniu "lepszego" notatnika za półtora
    tysiąca czy więcej. Ale to oczywiście tylko moje zdanie.