  • Data: 2011-10-19 22:53:50
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2011 00:42, LP pisze:
    > No i proszę - rozbudził Pan moje ambicje i nie będę mógł już żyć ze
    > świadomością, że być może czarne literki w outlooku w moim monitorze, na
    > które teraz patrzę - wcale nie są takie czarne jak mogłyby być;))

    Ech.... mówię o zastosowaniach profesjonalnych i ich cenach, co raczył
    negować Pan "z". Dla normalnych ludzi, do uniwersalnych celów w zasadzie
    nie poleca się monitorów powyżej 4 tys zł. Nie dlatego, że może ich na
    nie nie stać, ale dlatego, że narzędzia zawodowe wprowadzają poważne
    ograniczenia w warsztat pracy i w nieprzystosowanych warunkach pokażą
    paletę wad zamiast zalet.

    A co do czarnych literek w ołtluku, zdziwiłby się Pan jak bardzo czerń
    dobrego monitora zmienia odbiór w porównaniu do korporacyjnych, w tym
    U2412. Największą wadą monitorów jest to, że patrzymy na .... właśnie
    monitor. Nie sposób pozbyć się wrażenia patrzenia na świecący obraz
    nawet gdy czytamy gazetę w Internecie. Dobrej klasy monitor uniwersalny
    od kiepskiego właśnie to odróżnia. Zaczynamy patrzeć na tekst lub
    zdjęcia na papierze a nie na świecącą lampę.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!