  • Data: 2011-10-21 05:02:49
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tom01 pisze:

    > Ale co to ma jedno z drugim wspólnego? Jeśli komuś do pracy jest
    > potrzebne narzędzie, dajmy na to koparka, to łopata nie jest idealnym
    > wyjściem.

    Jeśli koparka będzie przydatna prze kilka dni w roku to nie się jej nie
    kupuje bo może się przyda.

    > A co mam mówić? Przecie to jest "g". Nazywajmy rzeczy po imieniu. Jeśli
    > ktoś musi ładować się w taki towar, to niech przynajmniej będzie tego
    > świadom. Może nawet być z niego zadowolony, przy niskim poziomie wymagań
    > to całkiem realne, ale nie zmienia to faktu, że w tej branży, jest to
    > produkt najniższej możliwej jakości.

    Tak to jest produkt prawie najniższej jakości (można zejść niżej)
    Przychodzenie do tej "niszy" z tekstem ze to wszystko g... a g...em już
    nie będzie wydanie 300% więcej kasy bez chociaż szczypty pomocy w
    wyborze to jest przynajmniej SPAM, lokowanie produktu, urabianie rynku ...

    Zna, wie ale wiedza się nie podzieli
    Żałość :-)