  • 1. Data: 2011-10-28 10:04:25
    Temat: Wybór laptopa
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Witam,
    Szukam laptopa który będzie miał następujace cechy:
    - procek Intel - wystarczy przeciętna moc obliczeniowa (i3, i5)
    - grafika nie istotna, najlepiej jak najchłodniejsza i energooszczędna
    - cichy, chłodny - mam teraz AMD Turion w HP Pavilionie dv6510ew i ma być od
    tego zauważalnie lepiej.
    - dobra matryca pod względem widoczności, rozmiar ok 15-16 cali
    - dobrej jakości obudowa - preferowany kolor biały lub coś innego co będzie
    miłe dla oka :)
    - szybki dysk (nie musi być pojemny) Myślę tutaj o opcji albo 1 dysk SSD ale
    boję się o to że padnie jak będzie dyskiem systemowym z partycją wymiany,
    albo o opcji 2 dyski - pierwszy SSD na system, drugi HDD na dane i partycję
    wymiany (może być w kieszeni zamiast napędu)
    - czas pracy na baterii mało ważny ale jakby trzymał coś więcej niż
    standartowe 2-2,5 h to byłoby miło.

    Niby wymagania małe ale trudno odszukać szybko w sklepach jak się chce dobrą
    matrycę i szybki dysk lub 2 dyski.
    Dziękuję za porady.

  • 2. Data: 2011-10-29 18:11:54
    Temat: Re: Wybór laptopa
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Agent wrote:
    > Niby wymagania małe ale trudno odszukać szybko w sklepach jak się chce dobrą
    > matrycę i szybki dysk lub 2 dyski.

    dowolny laptop w ktorym wyciagniesz naped cd i wsadzisz tacke z hdd

    o matrycy bez podania sumy zapomnij, jakis wybor mozesz miec od 6-7 kpln