  • Data: 2009-10-06 09:57:47
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: Artur Frydel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Day Tue, 6 Oct 2009 08:19:08 +0200, marfi wrote:

    > Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > A niby dlaczego nie mogą robić co im się podoba?

    Bo maja robic tak jak sie nalezy (czyli jak sie podoba Radoslawowi :).

    "Noszenie po mieszkaniu to mit."

    Smiem polemizowac z tym zdaniem. Znam kupe ludzi ktorzy maja lapopy i
    uzywaja ich w roznych pomieszczeniach (wlacznie ze mna i moja rodzina).
    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "W Królestwie środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą