  • Data: 2009-10-06 14:11:29
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: Piotr <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marx pisze:
    > nie zamierzam sie spowiadac
    > napisalem ze odpada i koniec kropka
    > to nie dyskusja o wyzszosci swiat jednych nad drugim
    > takie sa zalozenia
    Jak dla mnie z tymi wymaganiami odpowiedni będzie... jakikolwiek laptop
    na c2d, 4 GB ram, matryca 17".
    Wymagania są praktycznie 'żadne' w sensie wydajności.
    Core2Duo - bo raczej w nic słabszego nie ma sensu się pchać.
    4 GB RAM - sam pisałeś.
    Matryca - 17 cali, raczej unikaj błyszczącej, bo sporo osób na to narzeka.
    Wygląd jest kwestią gustu. Ja bym wybrał coś z HP, na przykład NF247EA
    czy coś.
    Wejdz sobie na ceneo.pl, wrzuć kryteria po prawej, wybierz
    najładniejszego wizualnie olewając acery, aristo czy tego typu firmy.
    Odejmij kasę na oryginalnego office i będzie dobrze.

    Sprzętów odpornych na dziecko (prawie) nie ma;) Trzeba po prostu przy
    nim siedzieć, jak będzie używał laptopa:)