  • 21. Data: 2017-01-05 12:16:08
    Temat: Re: Wybór lapka na komunię :)
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Nieco konstruktywności by się przydało.

    Proszę bardzo:

    Tanio
    http://allegro.pl/laptop-sony-vaio-svf1532a1ew-15-5-
    4gb-500gb-fv-i6620049351.html

    Drożej
    http://allegro.pl/sony-vaio-svs1513c5e-15-i7-4gb-500
    gb-geforce-i6645398078.html

    Drogo http://www.apple.com/pl/shop/buy-mac/macbook

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 22. Data: 2017-01-05 15:33:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-05 o 12:04, Chris pisze:

    > To są sprzęty co nosisz ze sobą na party, imprezy itp ... obecnie są to
    > porządne maszyny dobrze wykonane, liderem jest MSI jeśli chodzi o
    > jakość/wydajność i ilość sprzedanych tego typu lapków.
    >
    > MSI ma mocne wersje z ekranami 14-15" ale ceny pewnie zabiją.
    >
    > i7 + GTX970M + 14"
    > https://www.msi.com/Laptop/GS40-6QE-Phantom.html#her
    o-specification

    Dzięki.

    Laptopów MSI ani nie sprzedawałem, ani nie oglądałem na żadnym spotkaniu
    technicznym. Od MSI sprzedawałem tylko MB.

    Przy najbliższej okazji przyjrzę się.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2017-01-05 17:49:24
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 10:38, Chris pisze:

    > +10 do lansu w szkole:
    > http://www.apple.com/pl/shop/buy-mac/macbook

    +100 i przebiera w chłopakach
    http://www.dell.com/en-us/shop/productdetails/alienw
    are-15-r2/dkcwf033s

    --
    Irokez

  • 24. Data: 2017-01-05 18:10:14
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 05.01.2017 o 17:49, Irokez pisze:

    > +100 i przebiera w chłopakach
    > http://www.dell.com/en-us/shop/productdetails/alienw
    are-15-r2/dkcwf033s

    I pozamiatane :)
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/acer-predator-21
    -x-laptop-z-zakrzywionym-ekranem-cena.html

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 25. Data: 2017-01-05 19:17:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 18:10, Chris pisze:

    are-15-r2/dkcwf033s

    > I pozamiatane :)
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/acer-predator-21
    -x-laptop-z-zakrzywionym-ekranem-cena.html

    Przekracza podane 15-17"
    ale niezła stacja sterowania łazikiem na marsie

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2017-01-06 14:03:23
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    > +100 i przebiera w chłopakach
    > http://www.dell.com/en-us/shop/productdetails/alienw
    are-15-r2/dkcwf033s

    Ciekawe jak wygląda 3840 x 2160 na 15 calach , nazwy ikon to chyba czcionka 1-2.

  • 27. Data: 2017-01-06 15:23:21
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Są już chyba telefony z ekranem 4k?

    -----

  • 28. Data: 2017-01-06 15:26:54
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> wrote in message
    > Są już chyba telefony z ekranem 4k?

    Ale ze specjalnie dla siebie opracowanym interfejsem graficznym zapewne.

    Taki notebook stawiam , że biega na standardowym Windows.

  • 29. Data: 2017-01-08 16:05:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-06 o 14:03, ggs pisze:

    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    are-15-r2/dkcwf033s

    > Ciekawe jak wygląda 3840 x 2160 na 15 calach , nazwy ikon to chyba czcionka 1-2.

    Wystarczy że powiem, że na 15,4 calach na Windows 10, Office 2013
    wygląda potwornie chujowo. Outlook 2013 jest tragiczny, czcionka
    potwornie rozmazana jakby bitmapa to była skalowana, nie idzie czytać majli.
    Tutaj nie istnieje skalowanie aby dało się tego w miarę używać, zmiany
    czcionek na różne nic nie dają.
    Za to zero problemów z pocztą z pakietu Windows Live 2012. Tutaj
    wszystko idealne, ostre, miód malina. Paranoja.
    Nie wiem jak wygląda sprawa Office 2016 na Windows 10, ale pewnie
    poprawili to.

    Skończyło się na ustawieniu skalowania na 125% w całym systemie, ale po
    chusteczkę mi wtedy te FullHD?

    --
    Irokez

  • 30. Data: 2017-01-09 09:09:58
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 15:33, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Laptopów MSI ani nie sprzedawałem, ani nie oglądałem na żadnym spotkaniu
    > technicznym. Od MSI sprzedawałem tylko MB.

    Teraz zobaczyłem że mają serię workstation:

    https://www.msi.com/Workstations

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl