    Subject: Re: Wybór lapka na komunię :)
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Sun, 8 Jan 2017 16:05:41 +0100

    news:586e790b$0$641$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    are-15-r2/dkcwf033s

    > Ciekawe jak wygląda 3840 x 2160 na 15 calach , nazwy ikon to chyba czcionka 1-2.

    Wystarczy że powiem, że na 15,4 calach na Windows 10, Office 2013
    wygląda potwornie chujowo. Outlook 2013 jest tragiczny, czcionka
    potwornie rozmazana jakby bitmapa to była skalowana, nie idzie czytać majli.
    Tutaj nie istnieje skalowanie aby dało się tego w miarę używać, zmiany
    czcionek na różne nic nie dają.
    Za to zero problemów z pocztą z pakietu Windows Live 2012. Tutaj
    wszystko idealne, ostre, miód malina. Paranoja.
    Nie wiem jak wygląda sprawa Office 2016 na Windows 10, ale pewnie
    poprawili to.

    Skończyło się na ustawieniu skalowania na 125% w całym systemie, ale po
    chusteczkę mi wtedy te FullHD?

    --
    Irokez