  • Data: 2009-02-05 12:43:12
    Temat: Re: Wybór kasku
    Od: "Jacek Ł." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam Koleżeństwo.Opony za Waszą radą już kupiłem.Teraz kask.Po analizach
    > mam do wyboru:Shark RSX,Marushin serii 888 lub 999 a może RS1,oraz AGV
    > Stealth.Doradżcie co Waszym zdaniem jest godne uwagi.Może ktoś ma już
    > doświadczenia?Z góry dziękuję.
    Marushin nie jest lekki - wazy cos ok 1500g. Natomiast jest dość głęboki. Na
    mojej czaszce leży zdecydowanie lepiej niz np Shoei XR1000 (nie porównuje tu
    klas samego kasku tylko wymiary). Kiedyś jak mierzyłem także rózne AGV i Cabergi
    to wlasnie najlepiej podpasowal mi Marushin.
    Jednak zalecam przymiarkę do wielu kasków i później wybór tego który leży najlepiej.