eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingWybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
  • Data: 2013-05-22 09:16:04
    Temat: Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-21 19:16, Edek pisze:
    > Dnia Tue, 21 May 2013 18:32:23 +0200 po głębokim namyśle R.e.m.e.K rzekł:

    > Innym stereotypem jest podejście "im więcej zapłacę, tym więcej dostanę".
    > Co zresztą dość często sprawdza się w przypadku rzeczy materialnych,
    > ale w sferze oprogramowania ja tam wolę opensource. I nie dlatego,
    > że jest za free, ale dlatego, że działa lepiej [1]

    > Cóż, skoro nie należę do tego klubu, to przynajmniej ta część ludzi
    > nie nazywa mnie członkiem ;]
    >
    > [1] Darmowe alko też grzech ominąć ;)
    Zgoda, ale to nie jest aksjomat - tj. nie każde rozwiązanie open source
    jest po prostu lepsze. No chyba, że porównujesz to analogicznie do
    "wina" - tanie wino jest dobre bo jest tanie i dobre.
    Innymi słowy - jak ktoś chce się na...ć, to pewnie faktycznie darmowe
    jest lepsze bo jest darmowe ;-)

    --
    wloochacz