eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingWybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
  • Data: 2013-05-21 15:32:42
    Temat: Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-21 13:40, Stachu 'Dozzie' K. pisze:> On 2013-05-21,
    wloochacz <w...@n...spam.gmail.com> wrote:

    > Oczywiście. Tylko że nie widziałem na oczy administratora baz
    > Firebird/InterBase,
    Stop.
    A dlaczego nie widziałeś?
    FB to nie Oracle, jest prosty, szybki i skuteczny.
    Instalujesz i działa.
    Pojawiają się pewne problemy, ale w zdecydowanie większych instalacjach
    i prawie zawsze są one spowodowane pracą projektantów-programistów.
    Po prostu niektórzy potrafią spartolić całkiem proste zagadnienia i mają
    absolutną awersję do czytania czegokolwiek...

    > a dopiero na tym poziomie można było jakieś trzy
    > lata temu czuć się w miarę pewnie z tym silnikiem.
    Ciekawe skąd taka opinia, Panie Administratorze?
    Poparta czym?

    > Firebird to drobna
    Drobna i dobra.

    > baza, a jako taka będzie pewnie zarządzana przez kogoś, kto ma masę
    > innych systemów pod sobą.
    FB praktycznie nie wymaga zarządzania, jeśli aplikacja która na niej
    działa zrobiona jest z głową.

    > Zgoda. Jesteś programistą, nie administratorem. To jak z twoim jęzorem?
    Z jęzorem świetnie, ale przypominam że dalej poruszasz się w obszarach o
    których masz nikłe pojęcie...
    Co do tego że nie jestem administratorem - w sumie to raczej już nie
    jestem, ale całkiem niedawno zdarzało mi się być; ale OK - nie jestem.

    A wracając do FB - na czym polega Twój problem z FB, może ktoś będzie
    potrafił Ci pomóc z tym z czym sobie nie radzisz?

    --
    wloochacz