  • Data: 2014-08-03 10:50:14
    Temat: Re: Wybór SUV-a dylemat- dość długie.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7...@4...ne
    t...

    > Czyzbys sie juz przeprosil z francuskimi samochodami ? :-)

    A tak wracając do francuzów, bo pewnie pijesz do Dustera.
    Podziękowałem dealerowi za to auto, odstępując od umowy.

    Ale za kilka godzin zadzwonili z Renault Polska i zaoferowali rekompensatę
    za to, że poczekam jeszcze na poprawienie softu sterującego silnikiem, może
    tym razem uda się go nie skopać.
    Jako że wady nie uniemożliwiają eksploatacji samochodu, przystałem na taką
    propozycję - dostali drugą szansę do jesieni, a ja będę mógł przewozić
    rowery na zgrabnym, a co najważniejsze darmowym bagażniku hakowym Thule. ;-)

    Ale i tak tempo mają niezłe - poprawiają błąd w programie przez pół roku,
    gdybym ja tak pisał programy to dawno bym z głodu zdechł.