-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.f
r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Wy tu o Tesli a co z Rometem 4e, 7e?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <a...@n...neostrada.pl>
<19jd2ebvtg0ts$.1bu90f3ivz131$.dlg@40tude.net>
<1fe9s16plhxct$.hamdqo2sy7kb.dlg@40tude.net>
<1lrogag3bfqs4$.1smfwvchwy412.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
Date: Sun, 25 Oct 2015 18:12:47 +0100
Message-ID: <1grp6m4ieuogn$.1scpp60qwm8g8$.dlg@40tude.net>
Lines: 15
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1445793139 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 9552 82.143.187.50:64790
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1537
X-Received-Body-CRC: 1311196621
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570918
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 25 Oct 2015 17:51:05 +0100, Marek napisał(a):
> On Sun, 25 Oct 2015 17:15:28 +0100, "J.F."
>> predkosc 40km/h, masa 588 kg ... ale faktycznie - wychodzi ok 480W.
>> Jakby troche malo.
>> Ale ... masa bez akumulatorow 335kg - chyba tych akumulatorow wiecej
>> niz dwa typowe rozruchowe.
>
> Siad wzięliście 2? Przecież track jest 10 aku trakcyjnych. Swoją
> drogą łatwy jest do nich dostęp, dużo miejsca. Aż się prosi żeby
> robić własne mody/przeróbki np. na liion czy life...
Taaa - a takie 5kWh li-ion to ile bedzie kosztowalo ?
J
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.15 18:24 J.F.
- 25.10.15 20:13 Tomasz Pyra
- 25.10.15 21:13 Marek
- 25.10.15 21:55 Tomasz Stiller
- 25.10.15 22:07 J.F.
- 25.10.15 22:13 J.F.
- 25.10.15 23:16 RoMan Mandziejewicz
- 25.10.15 23:18 RoMan Mandziejewicz
- 26.10.15 00:01 Tomasz Pyra
- 26.10.15 00:02 Zenek Kapelinder
- 26.10.15 12:27 Marek
- 26.10.15 12:44 Pawel \"O'Pajak\
- 26.10.15 12:59 Zenek Kapelinder
- 26.10.15 13:06 Marek
- 26.10.15 13:57 Borys Pogoreło
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=