-
Data: 2015-10-25 20:13:12
Temat: Re: Wy tu o Tesli a co z Rometem 4e, 7e?
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sun, 25 Oct 2015 17:15:28 +0100, J.F. napisał(a):
> Dnia Sun, 25 Oct 2015 16:56:07 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>> Dnia Sun, 25 Oct 2015 16:17:02 +0100, J.F. napisał(a):
>>> http://www.6e.romet.pl/
>> Swoją drogą czy te szacunki nie są dziwne?
>> Akumulator 120Ah 12V - czyli dwa typowe akumulatory rozruchowe w
>> samochodach osobowych.
>> I to autko ma na tym przejechać 120km?
>> 1,2kWh/100km?
>> To 7x mniej niż Tesla (najbardziej ekonomiczne auto jakie na szybko
>> znalazłem) i 10x mniej niż Nissan Leaf.
>> Ja rozumiem że pewnie inne warunki testu, ale i tak dziwne.
>
> predkosc 40km/h, masa 588 kg ... ale faktycznie - wychodzi ok 480W.
> Jakby troche malo.
> Ale ... masa bez akumulatorow 335kg - chyba tych akumulatorow wiecej
> niz dwa typowe rozruchowe.
> Jescze
> "Ekonomiczne zużycie energii kW/h, 100km, od pełnego naładowania - 12"
>
> Hm - do niczego nie pasuje, chyba ze to ma byc 12kWh/100km
>
> O, w katalogu:
> silnik 2.8kW/60V,
> Ilosc baterii: 5
No dokładnie - 253kg akumulatorów.
Więc raczej to poniżej "12V 120Ah" to jakiś babol.
No chyba że to jedna bateria, a jest ich 5 - zgadzało by się to wtedy z
napięciem :)
Kolejna zagadka - dlaczego żelowy?
Przecież poza tym że jest jakieś 2x droższy, chyba w takim zastosowaniu nie
ma za bardzo zalet. Może też mowa o AGM, który często jest nazywany
żelowym?
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.15 21:13 Marek
- 25.10.15 21:55 Tomasz Stiller
- 25.10.15 22:07 J.F.
- 25.10.15 22:13 J.F.
- 25.10.15 23:16 RoMan Mandziejewicz
- 25.10.15 23:18 RoMan Mandziejewicz
- 26.10.15 00:01 Tomasz Pyra
- 26.10.15 00:02 Zenek Kapelinder
- 26.10.15 12:27 Marek
- 26.10.15 12:44 Pawel \"O'Pajak\
- 26.10.15 12:59 Zenek Kapelinder
- 26.10.15 13:06 Marek
- 26.10.15 13:57 Borys Pogoreło
- 26.10.15 14:38 Marek
- 26.10.15 15:04 Pawel \"O'Pajak\
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A