  • 1. Data: 2018-12-22 22:14:03
    Temat: Wtyczka zasilania z "dzieloną masą"
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    W scoobie 230 jest zasilacz z taką oto wtyczką do ładowania NiMH:

    https://drive.google.com/file/d/1itkD8hX5QrJX8p2HGCs
    W3V2tTt_NjvkL/view?usp=sharing

    Ma trzy styki. Dziura wewnętrzna o średnicy na oko 0.5mm i dwa
    pierścienie o średnicy 3.5mm.

    Środek +
    Pierścien na końcu termistor
    Pierścien na początku -

    Przeczesuje net ale jakoś mi nie idzie, może ktoś zna słowo kluczowe
    które pozwoli mi odnaleźć *GNIAZDO* do którego pasuje ta wtyczka? Chce
    sobie zrobić elegancką ładowarkę do baterii bo ta w robocie popsuta.

    Czyli szukam prawie normalnego gniazda zasilania ale o 3 stykach.

  • 2. Data: 2018-12-22 23:23:46
    Temat: Re: Wtyczka zasilania z "dzieloną masą"
    Od: yabba <g...@g...com>

> [...]
    > sobie zrobić elegancką ładowarkę do baterii bo ta w robocie popsuta.
    >
    > Czyli szukam prawie normalnego gniazda zasilania ale o 3 stykach.

    Poszukałem pod hasłem "wtyczka zasilania i-roomba" i znalazłem wtyczkę
    podobną do Twojej:

    https://www.cui.com/product/interconnect/connectors/
    dc-power-connectors/plugs/pp3-018c

    Gniazdo będzie chyba to: