eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania? › Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo
    do komory spalania?
    Date: Sun, 22 Aug 2010 11:09:14 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <i4qpg1$d8n$1@news.onet.pl>
    References: <i4ostj$m3i$1@news.onet.pl> <i4pbe5$6jn$1@inews.gazeta.pl>
    <i4pct9$rkf$1@news.onet.pl> <v...@4...com>
    <i4qmmq$75j$1@news.onet.pl> <c...@4...com>
    <i4qnpg$999$1@news.onet.pl> <s...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: chello089076168083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282468161 13591 89.76.168.83 (22 Aug 2010 09:09:21 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Aug 2010 09:09:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.11)
    Gecko/20100711 Thunderbird/3.0.6
    In-Reply-To: <s...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305571
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-08-22 10:52, J.F. wrote:
    >> Nawet w polonezie na wale była zębatka z kilkunastoma zębami więc dało
    >> by radę to ocenić ...
    > Moze sie myle, ale czy to nie bylo jakos tak ze z jednej strony walu
    > bylo jedno naciecie, a z drugiej kilka - dla odroznienia stron ?
    > Diesel musi miec jeszcze cos na walku rozrzadu.

    Już nie pamiętam, ale chyba jeden ząb był dłuższy. Wiedza o prędkości
    wału byla by dostepna kilkanaście razy na obrót. Wystarczylo by do oceny
    który cylinder nie domaga.

    >> testowania i sporej matematyki/fizyki, ale wynik zapewne byłby użyteczny
    >> i w dodatku trywialnie łatwy do implementacji w software.
    > Ale pamietaj ze efekt koncowy bylby taki ze auto nigdy z ASO nie
    > wyjezdza, bo zawsze cos niedomaga :-)

    Nie, wystarczy że potrafi się samodzielnie zdiagnozować. Zysk dla ASO
    (diagnostyka w 5 minut dla typowych usterek bez otwierania maski).

    >> A może jest rynek na taki sprzęt i trzeba zastanowic się nad produkcją w
    >> domu ;)
    > Na pewno jest zbyt w kraju na tanie i proste systemy diagnostyczne.
    > Tak zebys je mogl sprzedawac garazowym mechanikom.

    Niestety najwieksza wadą tego pomyslu jest to, że należy mieć "wójka
    mechanika" żeby mieć na czym testować ;) Co ja mogę z moją Renią zrobić ...

    Choć przyznaje bez bicia że szyje mały soft do gadania z kompem reni.
    Taka mała konkurencja dla Clipa :P

    > I co - nie wk* ich ze tyle z nich zdzieraja za podkladke ?

    Bo ja wiem. Jeden mi powiedział, że przecież to *specjalna* podkładka.,
    więc się nie ma co dziwić. Jak zapytałem dlaczego specjalna to się
    dowiedziałem, że do wtrysku. Rekurencja.

    > Ale sruby sa w ogolnosci bardzo tanie :-)

    W Renault kawałek plastiku potrafi kosztować 1000zł. Więc nie ma się co
    dziwić, najwidoczniej sprawadzają z Marsa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: