  • 101. Data: 2019-03-09 21:30:05
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-09 o 21:18, LordBluzg(R) pisze:

    > Na przejściu dla pieszych  nie masz pierwszeństwa :]

    Od kiedy?
    Bo jak ostatnio kodeks sprawdzałem to kandydaci do nagrody
    darwina mieli zasrany obowiązek sprawdzić czy nie wpakują
    się komuś pod zderzak zanim na to przejście wejdą.
    Żeby o tym się wzajemnie nie szarpać jak idioci z linkowanego filmu.

    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2019-03-09 22:05:41
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty pierdolisz. Co mam ogladac caly film jak na samym poczatku widze ze sie nie
    rozejrzeli. A kurwa zanim wejda maja zachowac szczegolna ostroznosc. Kumasz?
    Szczegolna ostroznosc. Jak by mieli biale laski i jechal bezglosny elektryczny
    samochod to ok. Zlamali prawo i to oni sa winni zdarzenia. To ze sa pasy nic im nie
    daje bo przed wejsciem na pasy tez maja zachowac szczegolna ostroznosc.

  • 103. Data: 2019-03-09 22:18:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Ty pierdolisz. Co mam ogladac caly film jak na samym poczatku widze ze sie nie
    rozejrzeli. A kurwa zanim wejda maja zachowac szczegolna ostroznosc. Kumasz?
    Szczegolna ostroznosc.

    Najpierw ośle, nim weszli i się rozejrzeli, widzę debila, który
    zapierdala. Ma zwolnić i od tego powinien się zaczynać film. Rozumiesz?
    Ten film się tak NIE ZACZYNA. Ma zwolnić do prędkości bezpiecznej,
    zbliżając się do przejścia. Ma również UMOŻLIWIĆ wejscie (przytaczam tu
    wyrok sądu) na to przejście pieszym a nie wymuszać na nich swoim
    zachowaniem czy to pierwszeństwo czy też pierodolenie jakiegoś Zenusia
    na newsach że winien pieszy bo wyszedł na pasy 20 metrów przed
    zapierdalającym bezmózgim kierowcą, który łamie przepisy. Gdyby kierowca
    zapierdalał 200 też byś go bronił czy nagle zmieniłbyś zdanie że nie
    zwolnił?

    > Jak by mieli biale laski i jechal bezglosny elektryczny samochod to ok.

    Kup se białom laske i jebnij się niom w łep :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 104. Data: 2019-03-09 22:26:48
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-09 o 21:30, RadoslawF pisze:

    > Od kiedy?

    Od sredy :)

    > Bo jak ostatnio kodeks sprawdzałem to kandydaci do nagrody
    > darwina mieli zasrany obowiązek sprawdzić czy nie wpakują
    > się komuś pod zderzak zanim na to przejście wejdą.

    20 metrów to dla ciebie za mało, w miejscu gdzie jako kierowca masz
    obowiązek zwolnić do prędkości bezpiecznej i umożliwić przejście
    pieszemu? Kiedy według ciebie, pieszy może łaskawie postawić nogę na
    przejściu? Jak ciebie zobaczy czy jak ty go zobaczysz i zaakceptujesz?

    Tak wiem, wyciąłeś niewygodnego linka ze zdjęciem :)

    Przejście jest dla pieszych. Masz całą resztę ulicy do zapierdalania ale
    w tym miejscu nie masz pierwszeństwa i tyle :) Masz tam zwolnić i
    umożliwić WEJŚCIE na pasy, a nie egzekwować za wszelką cenę, że nie
    zwalniasz bo nóżka pieszego była w powietrzu i on jeszcze na pasy nie
    wszedł. Tak nakazuje przepis jak i WYROK sądu, który zacytowałem.

  • 105. Data: 2019-03-09 22:27:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rozejrzenie sie to zachowanie ostroznosci. Zachowanie szczegolnej ostroznosci to
    wedlug ciebie mlotku to samo co zachowanie ostroznosci? Nie chce na sile bronic
    kierowcy ale akurat w tym konkretnym przypadku on jest najmniej winny z tych co tam
    byli. Jeden mlotek nie wiadomo po chuj sie zatrzymuje chociaz mu nie wolno. Dwa
    tumany wlaza bez zachowania szczegolnej ostroznosci. Wypadek to nagle zdarzenie
    ktorego nie mozna bylo przewidziec.

  • 106. Data: 2019-03-09 22:29:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj paragraf na umozliwienie wejscia na pasy.

  • 107. Data: 2019-03-09 22:37:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Rozejrzenie sie to zachowanie ostroznosci. Zachowanie szczegolnej ostroznosci to
    wedlug ciebie mlotku to samo co zachowanie ostroznosci?

    Kurwa a kierowca co? Czemu go zwalniasz nagle z tego samego obowiązku?
    Ma nawet większy obowiązek zachowania szczególnej ostrożności bo to on
    trzyma nogę na gazie i hamulcu i od niego zalezy czy przypierdoli.

    Czemu kurwa bronisz debila i zwalasz całą winę na pieszego?

    > Nie chce na sile bronic kierowcy ale akurat w tym konkretnym przypadku on jest
    najmniej winny z tych co tam byli.

    Nokurwa, jebnij się jednak w ten pusty łepek ale najpierw odpowiedz,
    dlaczego ściągasz odpowiedzialność z kierowcy i robisz z niego
    niewiniątko, skoro ON TEŻ musi zachować szczególną ostrożność a
    dodatkowo on jest w posiadaniu narzędzia śmierci.

    Zabij kogoś kurwa, skoro tak myślisz.

    > Jeden mlotek nie wiadomo po chuj sie zatrzymuje chociaz mu nie wolno.

    Taaa i on właśnie stwarza zagrożenie największe.

  • 108. Data: 2019-03-09 22:42:12
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Daj paragraf na umozliwienie wejscia na pasy.

    Masz wyrok sądu. Wiem że ci mało i wolałbyś jednak zabijać :)

  • 109. Data: 2019-03-09 22:42:35
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-06 o 11:03, r...@k...pl pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=zPvgoxQPTiA
    >
    > Sąd i tak zapewne uznałby winę kierowcy.

    Kierowca jest zazwyczaj winny. Takie mamy prawo, choć zdarzają się
    wyjątki używania przez sędziów mózgów. Postuluje by lustra umieszczać
    na przejściach dla pieszych by jadący z naprzeciwka mogli zobaczyć iż
    jadący w przeciwnym kierunku hamują. Ewentualnie dodać obowiązkowo
    światła hamowania z przodu pojazdów.

    Niestety logika UE nie pozwoli by cokolwiek było zgodne z logiką plebsu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 110. Data: 2019-03-09 22:46:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sram na ten wyrok bo wiemy jakie mamy sady. Poza tym to nie byl wyrok w tej sprawie.
    Dawaj paragraf albo wypierdalaj bo prad marnujesz.