-
Data: 2019-03-10 13:40:05
Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-03-10 o 11:23, (Tom N) pisze:
> LordBluzg(R) w
> <news:5c83eeb0$0$516$65785112@news.neostrada.pl>:
>
>>>> http://pokazywarka.pl/klamiesz/ tam są 3 długości samochodu :]
>>> Samochodu o średniej 4,2m, czy limuzyny?
>> Tego samochodu :>
>
> Czyli przyznajesz, że w chwili postawienia nogi na przejściu samochód był
> około 10-12 metrów od przejścia
Nie. Nagle z samochodu typu Honda Odyssey zrobiłeś Fiata 126p
Ta odległość jest większa.
Pytanie pierwsze do Ciebie:
Jaka odległość (w metrach) powinna być dla samochodu, kiedy pieszy
wejdzie na pasy żeby nie było to wydumane "wtargnięcie".
>
>>> Wiesz w jakim celu te słupki postawiono?
To oczywiste, żeby nikt tam nie parkował i zastawiał widoku przejścia.
Słupki mogą mieć łaczną długość 10m. Ten samochód jest dalej, coś ok 15m.
>>> "Oznacza to, że przy prędkości 30 km/h, droga zatrzymania wyniesie ok. 17 m"
Kłamiesz. Z resztą nie interesuje mnie jaką prędkość miał pojazd.
Zgodnie z § 47 pkt 4 miał mieć prędkość taką, aby nie narazić na
niebezpieczeństwo pieszych znajdujących się w tych miejscach lub na nie
wchodzących.
"Kierujący pojazdem zbliżający się do miejsca oznaczonego znakiem D-6,
D-6a albo D-6b jest obowiązany zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić
na niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych
miejscach lub na nie wchodzących lub wjeżdżających."
https://www.lexlege.pl/znaki-dr/paragraf-47/
>> Zdjęcie nie pokazuje gdzie zaczął hamować...
>
> Ale widać jak daleko był od przejscia. A z filmu widać gdzie sie zatrzymał,
> z innych danych wiadomo jak się ma droga hamowania do prędkości...
>
>> Hamować zaczął znacznie później.
>
> Skąd wiesz?
> Widać na filmie jak światła poszły w dół w okolicy słupka oddalonego
> najbardziej od przejścia.
50km/h +/- 15m/s czyli wynika że nie zwolnił wczesniej bo dojazd i wjazd
na chodnik to jedna sekunda w filmie.
> Ja obserwuję, że unikasz odpowiedzi na konkretne argumenty, a cały czas
> piszesz o zapierdalaniu
Bo zapierdalał i nie zwolnił wcześniej, do czego był zobowiązany § 47 pkt 4.
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy>>>
DZIĘKI POLITYCE RZĄDU PIS
MAMY KOLEJNY REKORD WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.19 13:55 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 14:00 r...@k...pl
- 10.03.19 14:02 r...@k...pl
- 10.03.19 14:07 LordBluzg(R)
- 10.03.19 14:27 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 14:35 Shrek
- 10.03.19 14:37 Shrek
- 10.03.19 15:07 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 15:54 Shrek
- 10.03.19 15:59 LordBluzg(R)
- 10.03.19 16:30 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 16:33 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 16:43 Mateusz Viste
- 10.03.19 17:07 LordBluzg(R)
- 10.03.19 17:18 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=