  • 21. Data: 2017-02-18 02:27:23
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Gil <g...@g...pl>

    > Milo widziec goscia piszacego w tamtych czasach prawie jak ja.
    > Slon

    Pisałem nawet wcześniej zanim Słon nie zginął w górach.

  • 22. Data: 2017-02-18 02:39:05
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, February 17, 2017 at 2:07:32 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > idiotów jest fajniejszy, przynajmniej tam, gdzie można się ich pozbyć i
    > chyba większość taki wybrała, bo tu trochę już cmentarzem pachnie. Co
    > ciekawe, znalazłem też kilka pustych kont takich kreatur, jakoś sobie
    > nie umieją radzić w świecie, w którym nie można tak po prostu pluć
    > drugiemu w twarz.
    >
    > Na fejsie jest odpowiednik grupy, ale nie chwycił coś, chyba formuła w
    > ogóle się wyeksploatowała. Do udziału wystarczy anonimowe konto więc
    > wcale nie ma zobowiązań do wrzucania zdjęcia każdego talerza zupy, którą

    jakbys nie byl wioskowym glupkiem wcinajacym sie na zawolanie
    "miedzi wodke a zakaske", to zdecydowanie zrobilbys lepsze wrazenie.
    Teraz mozesz tlko przeprosic grupowiczow, jak wielokrotnie juz to robiles.
    Wiele jest takich dowodow, ze jestes idiota.

    Cytata:

    Zycze ci zdrowia - umyslowego.
    "Tfuj" przyjaciel
    Slon

  • 23. Data: 2017-02-18 02:49:20
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, February 17, 2017 at 8:26:30 PM UTC-5, Gil wrote:

    > Pisałem nawet wcześniej zanim Słon nie zginął w górach.

    Ta grupa jest mloda i powstala wiele lat po tym jak dzialala grupa foto.
    Na tamtej grupie pisalem od czasu jej powstania.
    Obecnie jestem chyba najstarszym uczestnikiem udzielajacym sie na tamtej
    nie dzialajacej juz grupie.
    Po dniach zaloby po tamtym sloniu, postanowilem honorowo zajac jego mniejsce,
    aby inni nie zapomnieli tragicznie zmarlego kolegi.

    Pozdrawiam
    Slon

  • 24. Data: 2017-02-18 02:57:16
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, February 17, 2017 at 1:26:53 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > taka niespodzianka! Normalnie jak w opuszczonym szpitalu
    > psychiatrycznym, w którym zawieruszył się pacjent i wziął sprawy w swoje
    > ręce. Aż by się chciało sesję zrobić :)
    >
    > Było, minęło, bawiliśmy się kiedyś, ale to wyrośliśmy z tego - i dobrze!
    > Jak ktoś ma ochotę, można się przyłączyć do grupy na fejsie albo do
    > znajomych, zapraszam.

    > Polski profesjonalny fotograf, filmowiec, muzyk, projektant elektroniki
    > rynku mediów, wykładowca i propagator tegoż rynku, człowiek niezależny i
    > wolny, ignorujący wszelkiej maści świrów i zakompleksionych smutasów

    Zawsze byles idiota wioskowy glupek,
    tylko nie wszyscy mi wierzyli gdy o tym pisalem.

    Teraz przeszlo roku nie zagladania, calkiem przypadkowo objawiles sie
    na moje haslo o mendach.
    Na pewno nie bedziesz sobie zdawal z tego sprawy,
    ze potwierdzasz moje o tobie opinie.
    Jednak kazdy w miare roztropny czlowiek uzna, ze znow zrobiles z siebie idiote.
    Szkoda mi ciebie jak zawsze w przeszlosci.
    Trzeba bylo dalej zagladac tu na "fejkowych kontach", ktorych masz przeciez kilka -
    jak sam o tym wyjawiles.
    takiego imbecyla jak ty,to ze swieczka szukac.

    Zdrowia zycze - umyslowego.
    "tfuj" przyjaciej.
    Slon

  • 25. Data: 2017-02-18 03:39:19
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, February 17, 2017 at 8:07:49 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:
    > Hej świrze,
    > wysil się trochę, to trafisz tu:
    > http://przypadkiadama.com/ja.htm
    >
    > Mam takie małe hobby: zbieram cytaty ludzi, którzy mają zajoba
    > nienawiści na moim punkcie i są przy tym jednocześnie oryginalnie
    > odchyleni. Masz duże szanse, przydaj się raz na coś :)
    >
    > A.

    Lata temu pisalem, ze jestes idiota, ktorego inni tez potrafia rozpoznac.
    Wsrod podobnych tobie egzystowales na rowni z nimi.
    Kazdego normalnego staraliscie sie osmieszyc, tylko brakowalo wam intelektu.
    Ja tylko delikatnie i po kolezensku zwracalem ci uwage,
    ze jest mi ciebie szkoda.
    Byles bowiem zbyt daleko odbiegajacym umyslowo od innych mniejszych idiotow od
    ciebie.
    Wiele razy wyrazalem obawy o twoje zdrowie umyslowe.
    Wiadomo jednak, ze jako idiota, nie potrafiles rozpoznac swojej umyslowej ulomnosci.
    Teraz sam ujawniles, ze nie tylko ja, prawidlowo cie zdiagnozowalem.

    Jedyne co moge ci najlepszego teraz napisac, to powinienes dawno przestac
    sam sie osmieszac i wstydu sobie oszczedzic.

  • 26. Data: 2017-02-18 03:51:34
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, February 17, 2017 at 5:31:25 PM UTC-5, Starzec z Gór wrote:
    > W dniu piątek, 17 lutego 2017 03:29:44 UTC+1 użytkownik Slon napisał:
    >
    > No mamy dzięki temu kolejną martwą grupę.
    > Świętuj dalej.
    > Pozdrawiam Marcin

    Dzieki za uznanie ale niektorzy kretyni w koncu zrozumieli,
    ze wykazalem ich kretynstwo i w koncu sami sie stad wyniesli.
    Tylko wioskowy glupek jasiek wpadl tu calkiem przypadkowo
    akurat teraz, kiedy o mendach wspomnialem.
    Nie posadzam cie brak rozumu, zebys uwierzyl w taki przypadek.
    Przeciez jasiek to wyjatkowy idiota i bardzo ociezaly umyslowo.
    Sam daje demu swiadectwo.
    On nawet kolekcjonuje o sobie takie wpisy jak moje o nim.
    Przeczytaj jak ujawnial, ze mam szanse dostac sie do jego kolekcji.
    Znaczy, ze nie jestem odosobniony w prawidlowej jego ocenie.
    Martwi mnie, ze jeszcze mnie nie docenil.
    Jednak nie pohlastam sie z tego powodu.
    Jesli jednak masz mozliwosci, to wstaw sie protekcyjnie u niego,
    zeby moje szanse staly sie realne.

    Pozdrawiam
    Slon

  • 27. Data: 2017-02-18 10:29:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-02-18 o 02:14, Gil pisze:
    > No to aby jeszcze bardziej sie uwiarygodnić przesyłam ci gratulacje za
    > zdjęcie zrobione chyba Fuji 2400 które nazwałem
    > "Tańczące drzewa"
    > To zdjęcie zrobiło na mnie wielkie wrażenie, że aż pamiętamje do dziś.
    > Zdjęcie drzew po jakiejś burzy czy wietrze, pokręcone, każde inaczej.
    > Ale pewnie nie pamiętasz o czym mówię.

    Wiem o które zdjęcie chodzi :) Pierwszy cyfrak, cieszył najbardziej.
    Nadal pozostał mi sentyment do kompaktów, najczęściej je wybieram jak
    nie muszę pstrykać komercyjnie.

    > Żyj długo i szęśliwie.

    I wzajemnie! :)

    --
    pozdrawia Adam
    http://przypadkiadama.com/

  • 28. Data: 2017-02-18 12:16:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Twoje istnienie jest troszkę śmieszne, troszkę smutne, ale tak naprawdę
    nie ma żadnego znaczenia. Za to przerażające jest, że ludzie uszkodzeni
    na to samo co ty rządzą teraz krajem - tym i tamtym. Dużą zasługę ma w
    tym niestety internet i możliwość wypowiadania się każdego, a jak
    wiadomo, większość ludzi jest głupia.

    Ale to jest grupa foto i obowiązuje tu zakaz mówienia o czymkolwiek
    innym. Taki paradoks - ten zakaz zarazem przyczynił się do tego, że jest
    to teraz grupa pl.rec.foto.cyfrowa.cmentarz

    Zygmuncie Dariuszu, amerykański fotografie profesjonalny - pilnuj
    kostnicy! :))

    A.

  • 29. Data: 2017-02-18 12:51:24
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, February 18, 2017 at 6:17:13 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:
    > Twoje istnienie jest troszkę śmieszne, troszkę smutne, ale tak naprawdę
    > nie ma żadnego znaczenia. Za to przerażające jest, że ludzie uszkodzeni
    > na to samo co ty rządzą teraz krajem - tym i tamtym.

    Jakbys nie byl totalny kretyn, to bys sobie przypomnial jak dyskutowales o tym,
    ze tacy jak ja wyjechali "z tego kraju" i jakie w tym szczescie ze szczury opuscily
    tonacy okret.
    Ujawnij idioto, ktory to byl twoj idol w rzadzeniu krajem?
    Bo ja twierdze, ze rzadza tam same janki muzykanty,
    nieudolne dokladnie tak jak ty.
    Dlatego nie widzialem sensu, zeby moje dzieci wychowaywaly sie w takim kraju
    i zeby samemu zyc wsrod kretynow jankow muzykantow.
    Z perspektywy 30 lat, stwierdzam, ze mialem racje.
    Kilka milionow innych roztropnych ludzi, tez poszli w moje slady gdy tylko otworzono
    im granice.
    Tobie zawsze w bolandii sie podobalo a teraz wyplakujesz sie, ze zyjesz wsrod
    podobnych tobie idiotow.
    Mam ci przypominac, ze "polacy to wspanialy narod, tylko ludzie kurwy", czego jestes
    oczywistym przykladem.

    > tym niestety internet i możliwość wypowiadania się każdego, a jak
    > wiadomo, większość ludzi jest głupia.

    Przeciez zawsze to twierdzilem, ze wiekszosc ludzi jest glupia.
    Tacy glupcy jak ty, nawet nie dopuszczali tego do swej swiadomosci
    i nagle teraz wyjezdzasz z moimi tekstami.

    > Ale to jest grupa foto i obowiązuje tu zakaz mówienia o czymkolwiek
    > innym.

    hehehe
    Ile chcesz przykladow idioto, na temat twoich dyskusji w ktorych pisales na rozne
    pierdoly nie dotyczacych tematu grupy?
    Czy ty ciagle musisz wykazywac, ze jestes idiota?

    > Taki paradoks - ten zakaz zarazem przyczynił się do tego, że jest
    > to teraz grupa pl.rec.foto.cyfrowa.cmentarz

    To wlasnie tacy imbecyle twojego pokroju do tyego doprowadzili.
    Ja wam tlko obiecalem, doprowadze do tego, ze z podwinietymi,
    miekkimi ogonami was stad pogonie.
    No teraz sam stwierdzasz, ze wlasnie tak sie stalo.

    > Zygmuncie Dariuszu, amerykański fotografie profesjonalny - pilnuj
    > kostnicy! :))
    >
    > A.
    Mam tez sile sprawcza, wskrzeszania na zawolanie, takich jak ty idiotow.

    Czy jeszcze ktokolwiek ma watpliwosci, ze jestes idiota?
    Wyslales mi ten tekst poltorej godziny temu na priv a teraz gdy go ujawnilem
    w sasiednim watku, to zapodajesz go na grupe.
    Czytaj idioto uwaznie i nie musisz sie kompromitowac, bo naprawde zal mi ciebie.
    No ale skoro juz sie sam masakrujesz, to moge wykazac o czym to dyskutowales
    na tej grupie z podobnymi tobie kretynami.

    "tfuj" przyjaciel
    Slon

  • 30. Data: 2017-02-18 13:34:27
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-02-18 12:16, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > to teraz grupa pl.rec.foto.cyfrowa.cmentarz
    >
    > Zygmuncie Dariuszu, amerykański fotografie profesjonalny - pilnuj

    Chłopaki, idźcie na podwórko...