  • Data: 2017-02-19 23:25:00
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, February 19, 2017 at 3:38:40 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jakiego prawniczego środowiska? Co ty pierdolisz?
    > Jednym prawnikiem w mojej rodzinie jest siostra, która od marca 2016
    > pracuje w IPN jako prokurator. Prokuratorem jest od - jeśli dobrze
    > pamiętam - od 2002. Nikt nigdy w mojej rodzinie nie należał do PZPR,
    > nikt nie współpracował z SB, a dziadek i ojciec mają (mieli, bo dziadek
    > nie żyje, a zmarł popobiciu przez "nieznanych sprawców w 1980 r.) status
    > pokrzywdzonych.
    > ZATEM - o czym ty pierdolisz?

    Pierdole o tym co sam kiedys tu pisales i inni tez odpisywali ci na ten temat.

    > Naprawdę jesteś jebnięty i zdecydowanie powinieneś brać leki. A zanim
    > weźmiesz - chuj ci w dupę, sklerotyczna spierdolino.
    > Yogi(n)

    Zauwaz pederasto, ze sam piszesz o swoich sklonnosciach,
    wiec miej potem pretensji.
    Wczesniej nie wiedzialem,ze jestes w dodatku pederasta.
    Nie mysl pederasto, ze trafiles na "swojego".
    Spierdalaj pederasto szukac dup w swoim srodowisku.

    Ludzie uwazajcie na swoje odbyty, bo pederasta sie ujawnil.
    Tfu tfu, co za obrzydliwosc.

    Slon